برنامه یاد بعضی نفرات
 
جمعه 29 خرداد 1394 - 14:28

من طرفدار هیچ خواننده خاصی نیستم. فقط طرفدار موزیک خوبم و همه نوع موسیقی هم بدون تعصب گوش میدم، چون فقط هدفم لذت بردنه. راستش نظرات رو که خوندم داشتم از تعجب شاخ درمیاوردم. چون همیشه خیلی تصور بهتری نسبت به دید و تفکر بیننده های این سایت داشتم و فکر نمی کردم با این حجم از تعصب بی جا روبرو بشم.
راجع به این کار ، به نظرم واقعا این کار هم برای خواجه امیری عاشقانه ها سطح پایینی داره و بیش تر از اون برای روزبه بمانی. من توانایی روزبه رو میشناسم و خیلی وقته که پیگیر همه کارهای منتشر شده و نشدشم و به نظرم این کار واقعا پایین تر از استاندارد معمولی روزبه هم هست .
و در پایان فکر می کنم اگر مخاطب های موسیقی پاپ ایران یکم از جایگاه طرفدار بی چون و چرا و متعصب خودشون ( صرفا راجع به طرفدارهای خواجه امیری صحبت نمی کنم و منظورم طرفداران همه خواننده هاست ) بیان بیرون می تونن علت ضعف مفرط موسیقی پاپ در چند سال اخیر رو توی رفتارای خودشون ببینن. خواننده هایی که با خلاقیت و پشتکار و سلیقه کارهای خوبی دادن بیرون و شما طرفدارهای سرسخت و متعصبشون شدید اما به مرور زمان و بعد از اینکه خواننده ها دیدن هر نوع کاری انجام بدن ، حتی کاری که از نطفه تا انتشارش ممکنه دو روز طول بکشه ! ، باز هم طرفداری سرسخت و متعصبانه شما رو خواهد داشت ؛ دیگه تا جایی که تونستن از اون ابتکار و قریحه و استعداد خودشون دور شدن و افتادن به ورطه سری دوزی!
دیگه انگار فقط برای اون آدمای پای ثابت کنسرتاشون آهنگ می سازن. نتیجش هم شده این سال های موسیقی پاپ ایران که کارهای بالای 90 درصد خواننده ها به شدت پایین تر از کارهای چندسال قبلشونه و درخوش بینانه ترین حالت در همون حده. بماند که خیلی از کارهارو واقعا نمیشه گوش کرد. هر موقع ما طرفداری درست رو یاد گرفتیم ، خواننده هم حرفه ای بودن و احترام همیشگی به همه مخاطبانشو یاد می گیره و گرنه همیشه همین بساط آهنگ های چندبار مصرف باقی می مونه.
متشکرم از کسایی که حوصله به خرج دادن و نظرمو خوندن (:

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما