برنامه یاد بعضی نفرات
 
برگزیدگان جشنواره موسیقی معلولان معرفی شدند
در تالار وحدت؛
برگزیدگان جشنواره موسیقی معلولان معرفی شدند
موسیقی ما- درمراسم معرفی برگزیدگان، ضمن تقدیر از سه هنرمند پیشکسوت نابینا "علی جعفریان"،"نصرالله شیرین آبادی" نوازندگان ویولن و"کریم جعفرخانی" نوازنده "تار"، نفرات برتردر بخش های موسیقی سنتی، کلاسیک و پاپ معرفی شدند.

برگزیدگان موسیقی سنتی
هئیت داوران بخش موسیقی سنتی متشکل از داریوش پیرنیاکان، علی اکبر شکارچی،هنگامه اخوان صدیق تعریف و مهران مهرنیا ، برگزیدگان دومین جشنواره موسیقی معلولان در این بخش را به این شرح اعلام کردند : ارغوان حمسی از تهران نفراول ، محسن ایلخانی پور نفر دوم و مهدی الصاق برگزیده سوم در بخش تک نوازی سنتور معرفی شدند ،سعید میرزاد زاده نوزانده تار تنها برنده نفر اول در تکنوازی تار شناخته شد و در بخش تکنوازی سه تار هیئت داوران تنها دو برگزیده نگین پرهیزی راد و محسن ایلخانی پور را به ترتیب نفرات دوم وسوم برگزیدند.

دربخش کمانچه نوازی نعمت الله بهاروند از لرستان برگزیده اول ، امین رهنما از تهران نفر دوم و جعفرحسینی از تهران به عنوان برگزیده سوم در این بخش معرفی شدند، مجتبی قدیری از ساری نوازنده ویولن ایرانی تنها برنده این ساز بود و مقصود لقایی از بابلسر نفر اول در ساز تنبک شناخته شد؛ شمس علی طهماسبی از زنجان تنها برنده رتبه دوم در نوازندگی ساز بالابان را به دست آورد ، اصغر ابراهیم زاده از قزوین برگزیده سوم ساز تنبور و مهدی بنیادی از لرستان برگزیده دوم با ساز سرنا معرفی شدند.

میثم رنجبری از بیجار نفر اول در نوازندگی دف بود و مالک رنجبر از بندرعباس شایسته تقدیر در بخش چاووشی خوانی شناخته شد ؛ همچنین در بخش آواز سنتی امیررضا کفاش از آذربایجان نفر اول ، محمد جوانمردی از اصفهان نفردوم و غلامرضا چمک از کرمان برگزیده سوم معرفی شدند .

داوران در بخش موسیقی سنتی دو گروه "مهرآوا" از تهران و گروه "کاسیت" از خرم آباد را به عنوان گروههای اول و دوم انتخاب کردند.

برگزیدگان موسیقی کلاسیک
محمد سریر، سیمون آیوازیان هیئت داوری بخش موسیقی کلاسیک دومین جشنواره موسیقی معلولان برگزیدگان در این بخش را به شرح زیر اعلام کردند : فرهاد گرگین پور از آباده رتبه برجسته با ساز آکاردئون را کسب کرد ، در بخش تکنوازی موسیقی کلاسیک فراز خنافری از تهران با ساز پیانو نفر اول ، داود جعفری از تهران با ساز آکاردئون برگزیده دوم و اریک باباخانی از تهران و مقصود لقایی از بابلسر به طور مشترک نفرات سوم شناخته شدند .

در بخش گروه نوازی موسیقی کلاسیک گروه دو نفره ژیلا حسن لو نوازنده فلوت ریکوردر و داود جعفری نوازنده آکاردئون از تهران برگزیده اول ، گروه موسیقی کم شنوایان به سرپرستی نازیلا حقار نفر دوم و گروه معلولین ذهنی "7 تیر" به دلیل تلاش برای ارتقا توانایی های ذهنی معلولان از سوی هیئت داوری این بخش شایسته تقدیر شناخته شدند و همچنین آناهیتا صفارزاده به عنوان تنها تک خوان دربخش موسیقی کلاسیک خائز رتبه دوم شد.

برگزیدگان موسیقی پاپ
در بخش تکنوازی موسیقی پاپ علی اصغراسدی از تهران برگزیده اول ، ماهان مفتخری از تهران نفردوم ،رویا مطلبی از اردبیل نفر سوم معرفی شدند و همچنین اکبر اسمعیلی علی آبادی از کرمان شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش گروه نوازی گروه موسیقی "پژواک" به سرپرستی علی اصغر اسدی از تهران نفر اول، گروه "افرا" به سرپرستی مهدی دارابی نفر دوم ، گروه موسیقی "رعد" از کرمان به سرپرستی مسعود نکویی برگزیده سوم معرفی شدند و همچنین گروه موسیقی "کهریزک" به سرپرستی محمد انصاری از تهران شاسیته تقدیر شناخته شد.

لازم به ذکر است در بخش موسیقی محلی و آیینی گروه موسیقی "ورستا" از میناب به سرپرستی حسن سبحانی برگزیده اول و گروه "نوا" از بوشهر برگزیده دوم معرفی شدند.
منبع: 
مهر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 آذر 1387 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برگزیدگان جشنواره موسیقی معلولان معرفی شدند | موسیقی ما