برنامه یاد بعضی نفرات
 
روزانه صد نفر از موزه موسیقی بازدید کردند
موسیقی ما - «آثار استاد ابراهیم قنبری‌مهر نوروز امسال در موزهٔ موسیقی تهران به نمایش درآمدند.» علی مراد‌خانی ـ مدیر موزهٔ موسیقی ـ در گفت‌وگو با خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب، استقبال مردم از موزه‌ موسیقی را بی‌نظیر دانست و افزود: موزهٔ موسیقی از چهار فروردین‌ماه پذیرای بازدید‌کنندگان شد و به‌طور میانگین روزانه صد نفر از این مجموعه بازدید کردند.

او در مورد برنامه‌ای که برای نوروز تدارک دیده شده بود، گفت: موزهٔ موسیقی مجموعه‌ سازهای استاد ابراهیم قنبر‌ی‌مهر را به نمایش گذاشت که یکی از سرآمدان ساختن ساز در ایران است.

وی افزود: با توجه به این‌که قنبری‌مهر هنرمند زبردستی است، سعی داریم برنامه‌هایی را هم به‌طور جنبی برای معرفی این هنرمند داشته باشیم، البته این هدف به دلیل تعطیلات نوروز محقق نشد و بازدید‌کنندگان صرفا آثار را دیدند.

مراد‌خانی هم‌چنین گفت: قطعا برنامه‌های نوروز آینده متفاوت خواهند بود و فکر می‌کنم برنامه‌های جنبی بیشتری داشته باشیم.

او علاوه بر این‌که حضور جوانان و بازدید‌کنندگان شهرستانی را از موزهٔ موسیقی چشم‌گیر دانست، عنوان کرد: تصور من براین است که اگر موزه‌ها در تمام ایام تعطیل به همین صورت فعالیت داشته باشند با باز‌خورد فوق‌العاده‌ای مواجه می‌شوند.

به گزارش ایسنا، موزهٔ موسیقی از چهار فروردین‌ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۷ با به نمایش گذاشتن سازهای ابراهیم قنبری‌مهر فعالیت نوروزی خود را آغاز کرده و از ۱۴ فروردین‌ماه با یک ساعت تمدید یعنی تا ساعت ۱۸ بازدید‌کنندگان را میزبانی می‌کند.
منبع: 
پارس توریسم
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردین 1390 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود روزانه صد نفر از موزه موسیقی بازدید کردند | موسیقی ما