برنامه یاد بعضی نفرات
 
۲۵۵ کنسرت پاپ و 160 اجرای موسیقی سنتی در سال 89
یک مطلب خواندنی درباره آمار ارقام اجرا های موسیقی در سال گذشته؛
۲۵۵ کنسرت پاپ و 160 اجرای موسیقی سنتی در سال 89
موسیقی ما - راضیه غنجی: موسیقی ما-راضیه غنجی: در سالی که به انت‌ها رسید ۹۶۰ مجوز برای آلبوم و کنسرت با مخاطب بالای پانصد نفر صادر شد و سال پرکار ۸۹ نشان می‌دهد اگر همین رویه ادامه پیدا کند، امسال نیز سال خوبی را برای موسیقی خواهیم داشت.

علی ترابی، سرپرست دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص سهولت صدور مجوز در سال ۸۹ گفت: سال ۸۹ به لحاظ آماری سال منحصر به‌فردی بود و ۹۶۰ مجوز برای آلبوم و کنسرت با مخاطب بالای پانصد نفر صادر شد که این آمار شامل اجراهای موسیقی با تماشاگر کمتر از پانصد نفر نمی‌شود.

وی افزود: «تمام دست‌اندرکاران برگزاری کنسرت و تهیه کنندگان حوزه موسیقی بر این امر اتفاق نظر دارند که بیشترین مجوز در سال ۸۹ برای فعالیت‌های موسیقی صادر شد، ما نیز برآنیم که این سهولت به لحاظ روش و سیستم اداری با سرعت بیشتری پیش برود اما در عین حال ضوابط و قوانین را به صورت جدی رعایت کنیم تا از این طریق نظارت صحیحی صورت بگیرد و از اعمال سلیقه‌های فردی جلوگیری شود و امیدواریم سال ۹۰ سال پرشوری در حوزه موسیقی باشد.»

سال ۸۹ سال پرکاری در حوزه موسیقی بود به طوری که در بسیاری از شب‌ها چندین کنسرت در تهران برگزار می‌شد، ۱۵۹کنسرت در تالار وحدت، ۹۸کنسرت در تالار رودکی، ۹۱کنسرت در برج میلاد، ۴۱کنسرت در سالن اریکه ایرانیان، ۳۲کنسرت در فرهنگسرای نیاوران، ۳۰کنسرت در سالن محک، ۳۰کنسرت در فرهنگسرای ارسباران، ۲۰کنسرت در فرهنگسرای بهمن، ۱۸کنسرت در تالار ایوان شمس، ۱۶کنسرت در خانه هنرمندان، ۱۱کنسرت در مجموعه فرهنگی هنری سعدآباد، ۷کنسرت در نمایشگاه بین‌المللی، ۶کنسرت در تالار بزرگ کشور و ۳کنسرت در سالن اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

سال گذشته شاهد کمترین حاشیه در حوزه موسیقی بودیم به طوری که هنرمندان این حوزه با کمترین مشکلات روی صحنه رفتند و اکثر این کنسرت‌ها با استقبال پرشور مخاطبان برگزار شدکه در این میان تهران، قشم، شیراز، گیلان، کرج و گرگان به ترتیب بیشترین میزبانان کنسرت در ایران بودند.

و اما موسیقی پاپ سال پرکاری را در سال ۸۹ پشت سر گذاشت، به طوری که ۲۵۵ کنسرت پاپ در کشورمان برگزار شد، فشردگی بسیاری از این اجرا‌ها به حدی بود که دریک شب چندین اجرا در سالن‌های شهر تهران به صورت همزمان روی صحنه رفت، در این حوزه محسن یگانه با حدود ۲۵ اجرا رکورددار کنسرت‌های پاپ بود و بدین ترتیب رضا صادقی، احسان خواجه امیری، فرزاد فرزین، حمید عسکری، روزبه نعمت اللهی و علی لهراسبی بیشترین کنسرت را برگزار کردند.

سهم کنسرت‌های موسیقی سنتی نیز حدود ۱۶۰ اجرا بود اما نکته قابل توجه در این کنسرت‌ها حضور هنرمندانی بود که سال‌ها از صحنه اجرا دور بودند. در سال ۸۹ نام هنرمندانی چون کیهان کلهر، حسین علیزاده و محمدرضا لطفی در زمینه اجرای صحنه‌ای می‌درخشید. در حوزه موسیقی کلاسیک نیز کنسرت همایون خرم بعد از ۱۰ سال از اخبار مهم حوزه موسیقی بود که پای بسیاری از علاقه‌مندان این هنرمند را به برج میلاد کشاند به طوری برگزارکنندگان کنسرت اجرای مجددی را در سال ۸۹ برای این هنرمند ترتیب دادند و آن اجرا هم مورد اقبال مردمی قرار گرفت. ارکسترسمفونیک تهران با چندین رهبر ایرانی و خارجی و با حدود ۳۰ اجرا پرچمدار موسیقی کلاسیک بود.

اما اگر همین رویه در سال ۹۰ از سوی دفتر موسیقی ارشاد؛ دفتری که همچنان بدون مدیر کل است طی شود می‌توان روزهای روشنی را برای موسیقی پیش بینی کرد، گرچه تنها ارائه آمار و گستردگی اجرا‌ها نمی‌تواند به رشد یک هنر کمک کند بلکه داشتن دغدغه‌های جدی برای گوش مخاطبان هم از طرف هنرمندان و هم مسئولان می‌تواند به رشد موسیقی کمک کند. نکته دیگر اینکه موسیقی بشدت به اصلاح سیستم توزیع نیاز دارد و باید بستری فراهم شود تا هنرمندان در مسیر هموارتری بتوانند در این عرصه به فعالیت حرفه‌ای بپردازند و دغدغه گذران امرار معاش آن‌ها را وادار به تولید هر اثری نکند.

همواره گفته‌اند سالی که نکوست از بهارش پیداست، سال ۹۰ با اجرای موفق و پرشور حسین علیزاده در تهران آغاز شد و بزودی دو استان تهران و کرمان خود را آماده حضور و هنرنمایی پیشکسوتان موسیقی نواحی می‌کنند و هفتمین جشنواره موسیقی نواحی بعد از حدود ۶ سال برگزار می‌شود که برگزاری این جشنواره نکته مهم و قابل تأملی را در کارنامه موسیقی سال ۹۰ رقم خواهد زد.
منبع: 
روزنامه ایران
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

حوزه موسیقی کلاسیک نیز کنسرت همایون خرم بعد از ۱۰ س!!!!شما واقعن فکر میکنین سایت تخصصی موسیقی هستین! یا فلامینگو رو با فلامنکو یه حیوونو بایه سبک اشتباه میگیرن یا واقعن متاسفم!!!واسه موسیقی که سایت تخصصیش اینه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

کنسرت فقط کنسرت های رضا صادقی...
صداش هیچ فرقی با صدای کاراش که تو استودیو ضبط میشه نمیکنه..
والسلام...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

محسن یگانه کلا تو همه چی رکوردداره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

امسال رو ببینید چی میشه
این یکه تازیها فقط در غیبت چاوشیه
بزارید شروع بشه و بعد آمار رو نگا کنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

کنسرت حامی و نیما مسیحا هم بهترین کنسرت پارسال بود .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

من هیچی نمیگم ......فقط سلطان غم ...احساس...جداییها...اعتیاد....یه نفره.... :
محسن...............فامیلی اش بماند برای بعد....لطفا کسانیکه از موسیقی 1% می فهمند........................چاوشی/
80 میلیون نفر آوارشن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

مافیا یه چیزه فرضیه...
کسانی که زمانی وارد موسیقی شدن و بحای اینکه به پول فکر کنند.به هنر و ارضای اون فکر کردند.ایها کسانی نیستند جزء:
1-محسن یگانه
2-محسن چاوشی
3-حمید عسکری
4-فرزاد فرزین
5-احسان خواجه امیری
6-رضا صادقی
7-سیروان خسروی
و .....دوستان دیگر مثل علی لهراسبی و بابک جهانبخش و امثالکم....................
و در امسال هم بهنام صفوی و محسن چاوشی وشهاب رمضان و مهدی یراحی و و و و و و............

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

زنده باد علی لهراسبی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

فقط علی لهراسبی

سلطان عاشقانه ها

بی صبرانه منتظر کنسرتش تو تهرانم و هر دفعه که تو تهران اجرا داشته باشه شرکت می کنم .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

آخه چاووشی جرات کنسرت دادن داره که تو میگی کنسرت قط کنسرت چاووشی؟!
وای که مردم از خنده...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

چه می کنه این محسن یگانه ...

بی رقیب می تازد ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

جوووووووووووووووووووووونم محسن یگانه
همیشه همه جا رکوردداره
ادم سلطان پاپ باشه همینه دیگه..........................
اصلا واقعا یگانست................

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

اخه این چه گزارشی که همش تعریف و تمدیده؟ سال گذشته کنسرت همایون شجریان در تبریز کنسل شد اونوقت می نویسید که بدون حاشیه کنسرت ها برگزار شد. البته روزنامه ایران بایداینطور بنویسه اما اینکه شما این خبر رو می زارید روی سایت عجیبه. بعدش هم این آمارها نشان از چی می ده اینکه کنسرت زیاد برگزارشد؟ خب چرا هیچ اشاره ای به قیمت گرون بلیت نشده واقعا گزارش ضعیفه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

فقط محسن یگانه که هم تو استودیو غوغا می کنه هم تو اجرای زنده واقعا دمش گرم هیچ وقت تو کنسرتاش کم نمیذاره.

بی صبرانه منتظر آلبوم حباب محسن یگانه هستیم تا باز هم شاهد درخششش باشیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

مرسی از شما بابت خبر خوبتون...

محسن یگانست دیگه..!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

کنسرت فقط علی لهراسبی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

این که کی بیشتر کنسرت گذاشته مهم نیست خواننده دوتا کنسرت بذاره ولی درست
منم اشنا ماشنا داشته باشم تو ارشاد بهم مجوز کنسرت پشت سرهم بدن براتون صد تا کنسرت میذارم
اخه کنسرت بیشتر گذاشتن که شرط نیست مهم استقبال و اجرای خوبه که رضا صادقی همیشه بیشترین استقبال تو کنسرت داره و بهترین اجرا یا خواجه امیری هم همینطور
بنیامین هم با اینکه علاقه ای ندارم بهش ولی کنسرتاش استقبالای خوبی میشه ولی مثلا کنسرت نادر مسچی و محسن یگانه و این جور افراد که استقبال چندانی نمیشه ازش
همین یگانه از همین طریق ( اشنا و ..) رفته بود مالزی تو سفارت ایران برای مردم اونجا کنسرت برگزار کنه نصف سالن هم پرنشده بود اون عده هم که اومده بودن اصلا نیومده بودن کنسرت و اصلا کسی گوش نمیکرد ببینه چی میخونن و اینقدر داد و بیداد میکردن و برای چیز دیگه اومده بودن اصلا
در کل کیفیت مهمه نه کمیت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

مافیای موسیقی ما حامی گفته بود دقیقا همینه
خوب زد تو خال

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

تهیه کننده هام خوب راهش وپیدا کردن دست گذاشتن رو کسی که واقعن سود آوره براشون
محسن یگانه هفته ای یک بارم توی برج میلاد کنسرت ده هفته به هفته استقبال کم نمیشه که بلکه زیادم میشه
چیزی که همیشه نشون داده شده
واقعن حال میکنم بی دلیل بهترین اجرای زنده رو هم داری همینطور که خیلی ها بهش اعتراف کردن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

۱. آیا می‌دانید که چرا طی سالهای اخیر تنها تعداد معدودی از خوانندگان خاص فرصت خواندن تیتراژ سریالهای تلوزیونی را دارند؟! و این در حالیست که ۴ نفر از این ۵ نفر هیچ گونه استعداد و دانش و توانایی خاصی حتی برای نزدیک شدن به سطح یک موسیقی استاندارد را ندارند.
2-آیا می‌دانید که اجازهٔ استفاده از تبلیغات محیطی برای آلبوم‌های موسیقی و کنسرت‌ها فقط به همین خوانندگان تعلق دارد ؟! برای مثال در سال 1388تعداد کنسرت‌های ارگانی و بلیط فروشی یکی از این خواننده‌ها به بیش از 450 اجرا رسید.
۳. آیا می‌دانید که چرا فقط همین خواننده‌ها اجازهٔ اجرای کنسرت در خارج ایران را دارند؟!
۵. آیا می‌دانید که ایران تنها کشوریست که در آن تنها شرط خوانندگی توانایی تکلم است؟ این تکلم نصفه و نیمه اگر با لکنت هم همراه باشد ایرادی ندارد که این امر نه تنها در تاریخ معاصر بلکه در طول تاریخ موسیقی بی‌سابقه است. و این به این معنی است که در کشور ما برای خواننده بودن و کسب شهرت و پول حاصل از آن نیازی به هیچ گونه توانایی و دانش و استعدادی نیست.

دقیقا مافیا به این همین میگن که همچین فردی تو سال گذشته یه دفعه دو سه تا تیتراژ تلویزیونی میخونه و کنسرت های پشت سرهم میده و به بعضی ها اصلا مجوز کنسرت هم نمیدن
یه سال نوبت مجید اخشابیه یه سال علی لهراسبیه یه سال حمید تفرشی یه سال محسن یگانه امسالم معلوم نیست نوبت کیه البته خوندن زیاد تیتراژ تلویزیون و کنسرت زیاد هنر نیست که هر کی بیشتر باشه کار خوبی کرده
واقعا باید تاسف خورد به حال موسیقی ایران که امثال این افراد به روش هایی راحت مجوز کنسرت و خوندن تو تلویزیون بر عهده میگیرن بعد امثال استاد شجریان و تو پاپ هم امثال مانی رهنما و حامی و ... نمیتونن مجوز بگیرن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

امسالم سلطان چاوشی کنسرت میده و این طلسم لعنتی میشکنه!
چه شود کنسرت سلطان ،بزرگترین و شلوغ ترین کنسرت تاریخ موسیقی ایران.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

فقط کنسرت سیرواااان.....!!!!!
با اینکه میدونم سیروان خیلی خسته شد تو سال ۸۹ ولی امیدوارم به خاطر طرفداراش کنسرت بذاره بازم....
وای خدا کنه زود آلبومش بیاد...مردیم از موزیک ایرانی خوب گوش ندادن!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

ta akhare omram divonatam mohsen yeganeh ye azizam behet eftekhar mikonam

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

به امید روزهای خوب برای موسیقی پاپ کشور عزیزمون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

فقط و فقط محسن یگانه

بیصبرانه منتظر آلبوم حباب هستیم . ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

بابا به علی عبدالماکی هم مجوز بدید دیگه ... بنده خدا آلبوم جدیدشو داره تو این ماه اینترنتی میده بیرون .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

جاست یگانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

متاسفانه دوستان از،روی حسادت که دارن منفجر میشن
مطمئنن اگه این رکورد ماله همون آقا بود هیچ گونه موردی نبود یعنی نه مافیایی بود نه آشنایی هیچی
واقعن متاسفم براتون حد اندازه خودتون رو نشون دادین
اون دوست عزیز
کنسرت خوب بودنش مهم باشه خیلی
پس بدون کنسرت های محسن یگانه اونقدر جوابگو بوده که تهیه کننده ها توی تمام شهر ها دنبالش می دوون
میدونم شما چون هنوز خوانندتون به این افتخارات دست پیدا نکرده اصلن با اصول اجرای زنده آشنایی ندارین
ولی ما چون محسن یگانه الا در حال حاضر گرانترین خواننده موسیقی توی اجرای زندس
میدونی که چطوری یه نفر به این درجه میرسه؟
وقتی یه نفر اونقدر استقبال از اجراهاش میشه همینجور میره بالا اوکی؟
انگاری گزارش کنسرت های برج میلاد یادتون رفته یا سرتون رو مثه کبک زیره برف کردین؟
یه نفر اونم مثه محسن یگانه هیچ وقت تاجایی که قرارباشه تکراری بشه پیش نمیره
پس برین گزارش کنسرت های برج میلاد رو بخونید با این که برای چندمین بار این اجرا تکرررررررررررررررررررار میشد
ولی بازم می خونید ترافیک شدید در خیابان های اطراف برج میلاد که اکثر ماشین ها ترک های آلبوم رگ خواب را درماشین هایشان با صدای بلند گوش میدهند
میدونم این چیزا خیلی لذت بخش و شما هنوز متاسفانه نتونستین بچشید
ولی ما طرفدارهای یگانه بخوبی درک کردیم این راهی که خواننده شما تازه می خواد استارت بزنه ما هواداری محسن یگانه از قبل از مجاز شدن محسن یگانه تجربه کردیم که وقتی رفتی رو می خوند توی کنسرت هاش
تا الان که محسن یگانه توی کنسرت هاش نفس های بی هدف رو که هیچکس باور نمیکرد بتونه اجرای زنده داشته باشه رو بدون هیچ گونه فالش با تمام قدرت اجراااااااااااااااااااااااااا میکنه
فقط براتون دعا میکنم اول این حس بد از وجودتون بره بیرون
بعد بتونید آروم آروم این حس ها رو تجربه کنید
اون دستمون محسن گفته این طلسم لعنتی شکسته میشه واقعن اوووووج حسادت داره تو نوشته برق میزنه که چقدر سخت بوده که اومده تو این پست میگه امسال .....
واقعن خنده دارین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

ما تو رفیقامون یکی رو داریم تو عروسی ها زیاد میخونه 45 تا اجرای زنده داره اسم اونو بزنید که رکورداره تازه تو جمع هم باشه بهش بگیم میخونه برامون قشنگم میخونه
محمد اصفهانی بهترین اجرای زنده رو داره در بین همه ولی خوب کنسرت زیاد نمیذاره چون مثه اینا تا هر چی شد نمیره نمیدونم جشن عروسی هم دعوتشون کردن برن بخونن میرن
این یگانه و علی لهراسبی هی کنسرت میذارن بیشترشم خالیه و همه اجراهاشون هم فالشه پشت سر هم هم تیتراژ تلویزیون میخونن باز لهراسبی تیتراژ سریالای خوب میخونه این یگانه که برای مثلا سریال اسمان همیشه برفی نیست میخونه که طنزیه واسه خودش به اینا نمیگن خواننده که بدم میاد اینقدر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

10 تراک برتر محسن یگانه را انتخاب کنید ...

منتظر همه تون هستم ...

www.onlyyegane.blogfa.com

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

تو که اون بالا به اسم محمد نظر دادی اخه این یگانه ،شاگرد سلطان چی داره که من بهش حسودی کنم مگه این پست مخصوص یگانست؟
یه اماری از کنسرتای ساله پیشه.
منم گفتم سلطان امسال کنسرتاش شروع میشه!
کاره مارو خدا ببین باید با کیا بحث کنیم!!!‏

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

پژمان عزیز معلوم نیست از کجا میسوزی که این حرفارو پشت یگانه میزنی

قربونت کسی که آشنا داشته باشه دو بار دو بار به آلبومش گیر نمیدن و دوسال یه بار آلبوم که نمیده هر سال میده

کنسرت مالزی هم که بحثی توش نیست فیلماش هست که چه اتفاقایی افتاده اونجا و عکساشم هست

اما خنده دار ترین حرفت اینه که از کنسرت یگانه استقبال نمیشه
آخه عزیز قشنگ سالنا که همیشه پره واسه کنسرتای یگانه رفتی که نظر میدی ؟عزیز یه ارشیو همین سایتو سر بزن گزارش کنسرتای یگانه ببین کدوم گفتن خوب نبوده اجراش یا عکساشو نگاه کن ببین سالن کجاش خالیه

بگذریم
اصلا هر چی تو میگی اصلا یگانه ضعیفه ملتم دیوونن تو 2روز 4 سانس 5 روز اول بیلت فروشی بیلتاش تموم میشه تو برج میلاد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

واااااااااااااااااااااااااااااای خدا پایه خنده جور شد
این یارو گفته کنسرت های محسن یگانه همیشه سالن ها خالیه
آقا دمت گرم واقعن دمت گرم ببین یه حال اساسی دادی اونقدر خندیدیم که دارم میترکم
خند دار تر از اون میگه اجرا هاش فالشه
پسر تو از کجا رسیدی؟
به قول یکی از بچه ها میگفت کنسرت های محسن یگانه دیدنش لیاقت می خواد راست میگفت
محسن یگانه وقتی نفس های بی هدف رو که اون همه قدرت می خواد بدون هیچ گونه فالشی اجرا میکنه حق دارن دوستان که بسووووووووزن اینجوری که بگن محسن یگانه فالش بخونه تو کنسرت
تو اگه صبح بری توی شهر داد وبیداد کنی الان شب شاید چندتا مثه خودت قبول کنن آره شب ولی اگه بگی محسن یگانه توی کنسرت هاش فالش می خونه یا مثلن سالن کنسرت هاش مثلن بری بگی سال کنسرت محسن یگانه همین 17 و18 سال قبل که برای چندمین بار داشت انجام میشد،خلوت بود شاد ترین روزهع مردم رو میسازی
ایول آقا بازم بگین از این حرفا ما رو شاد کنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

کنسرت فقط کنسرت محسن چاووشی :)

مرسی رضاصادقی سلطان مشکی و محسن یگانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

<<در این "حوزه" محسن یگانه با حدود ۲۵ اجرا رکورددار کنسرت‌های پاپ بود>>

دوستان روی کلمه حوزه دقت کنن...منظور از "دراین حوزه" برگزاری کنسرت هست...چیزی که محسن یگانه چندین ساله تو قله اش هست و بعضی ها تازه دارن "تمرین" میکنن تا شاید بتونن پا در این راه بزارن و مسلما این افراد که تازه میخوان پا در این راه بزارن به کمک محسن یگانه نیاز دارن تا فوت و فن اجرای زنده رو بلد شن...دیدی بچه ها وقتی میخوان واسه اولین بار پاشن و را برن تاتی تانی میرن و اگه یه "بزرگتر" دستشون رو نگیره میوفتن؟؟
اینجا هم محسن یگانه میتونه به عنوان "بزرگتر" دست دوستش رو بگیره و بهش کمک کنه...چه اشکالی داره..راه دوری که نمیره دوستش هست تازه خیلی ها هم به آرزوشون میرسن ثواب داره...

در مورد اینکه چرا "محسن یگانه" رکورد دار کنسرت شده باید بگم که کنسرت ها رو یه رویه خاصی داره..شاید ندونید که یه شرکت کنسرت رو به عنوان حامی ساپورت و تهیه کنندگی میکنه...این یعنی چی؟؟؟ یعنی واسه اون کنسر پول خرج میکنه...این یعنی چی؟؟؟یعنی اگه ازون راه سود نکنه چی؟دیگه اونکارو انجام نمیده...وقتی یه شرکت پخش معبتر میاد رو یه خواننده دست میزاره و برنمیداره یعنی چی؟؟؟ یعنی حسابی نونش تو روغنه...نونش تو روغنه یعنی چی؟؟؟یعنی اینکه تو کنسرت اون یک نفر سالن منفجر میشه و البته همزمان با این انفجار تو سالن ها افرادی زیادی هم از حسادت منفجر میشن...

خوب این بدیهیه که تهیه کنندها نمیان رو کسی سرمایه گزاری کنن که تازه داره واسه فالش نخوندن تمرین میکنه...

خب همینه دیگه محسن یگانه میشه گرانترین خواننده کنسرت پاپ تو ایران:
http://s1.picofile.com/file/6595369214/Untitled.png

اینم نتیجه بهترین کنسرت سال تو نظرسنجی موزیک ما که 99% رای دهندگان کنسرتهای محسن یگانه رو انتخاب کرده بودن:
http://www.musicema.com/module-pagesetter-viewpub-tid-1-pid-3500.html

در ضمن بین نظرات چند لطیفه هم به چشمم خورد دلتون شاد خیلی شادمان و مسرور و سسربلند شدم یکیش این بود:
((ولی مثلا کنسرت نادر مسچی و محسن یگانه و این جور افراد که استقبال چندانی نمیشه ازش))

در ضمن این پست یه جورایی(با مطلب و عکس پست)اختصاصی واسه ماهاست پس لطفا در مورد مطلب نظر بدید و تبلیغ خواننده هاتون رو نکنید...با تشکر حتی شما دوست عزیز

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

فقط فقط فقط
فرزاد فرزین...
همه میدونن که بهترین و جدیدترین کنسرتا تو سال 89 مال فرزاد فرزینه...
اونه که واسه اولین بار تو ایران کنسرتا رو از حالت خشک دراورد و یه جنبه ی نمایشی هم بهش داد...
28.29 اردیبهشت هم که تو برج میلاد کنسرت داره اندفعه هم 100% میترکونه...
بی صبرانه منتظر کنسرت بی نظیرت هستیم فرزاد جان.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

مرسی از محسن یگانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

salammmmmmmmmmmmmmmmm babat khabar resanitoon mamnoonam
asheghetammmmmmmmmmmmmm mohsen yagane

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

محمد بزار کسایی که نمفهمن تو نفهمی خودشون بمونن بقیه بهشون بخندن...
ما که بساط خندمون جووووووووووووور شد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

سلام ایول به محسن یگانه که تو کنسرتاش هم رکورد شکوند .من یه گله داشتم اونم این بود که استان گیلان جزء استانهایی که استقبال از کنسرت هاش خیلی زیاده حتی کنسرت محسن یگانه تو انزلی ترکوند که تو دو شب اجرا شد اما این استان یه سالن درست و حسابی واسه کنسرت نداره هر وقت هم که محسن میاد یکم اعصابش خورد میشه مسیولین یکم به فکر باشی.د

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ۲۵۵ کنسرت پاپ و 160 اجرای موسیقی سنتی در سال 89 | موسیقی ما