برنامه یاد بعضی نفرات
 
 «یه حالی دارم این روزا» به دنبال مجوز است
«ژوان» آماده انتشار
«یه حالی دارم این روزا» به دنبال مجوز است
موسیقی ما- لی لا رضایی: آلبوم گروه «ژوان» تمامی مراحل ساخت خود را به پایان رسانده و هم اکنون در مراحل پایانی صدور مجوز برای ورود به بازار موسیقی است. علیرضا قرایی منش به عنوان آهنگساز این آلبوم در گفت‌و‌گو با موسیقی ما اعلام کرد: این آلبوم قرار بود سال گذشته وارد بازار شود اما بنا به دلایلی و نیز مشکلاتی که به وجود آمد، امکان انتشار آن فراهم نشد. به همین دلیل اکنون منتظر مراحل نهایی مجوزیم تا بتوانیم آلبوم را به دست علاقه مندان برسانیم.

وی ادامه داد: زمان قطعی و دقیق آن را فعلا اعلام نمی‌کنم. چرا که ممکن است در این زمان وقفه ایجاد شود و بین دوستداران و علاقه مندان بدقول شویم.

گفتنی است این آهنگساز، ۱۲ قطعه این آلبوم را با حفظ فضاهای قدیمی و نگرش به موسیقی نو ساخته است.
علیرضا قرایی منش به اتفاق امیر سزاوار خواننده‌های این گروه بوده که اعضای اصلی آن را نیز تشکیل می‌دهند.

قرایی منش در ادامه گفت: یه حالی دارم این روزا، احساس، رویا، سپیده، کلید مهتاب، بهت قول می‌دم، زیبای خفته و... عنوان قطعات این آلبوم بوده که توسط پ. ریا ربیعی، سحر احمدی، مهدیه عرب، سروش رادمهر و... ترانه سرایی شده است. کل آهنگهای آن را نیز من ساخته‌ام و در بخش تنظیم یک قطعه را رضا تاجبخش، یک قطعه بهروز صفاریان و سه قطعه را علی ضیایی با من همکاری کرده و مابقی را خودم تنظیم کرده‌ام.

وی همچنین گفت: کارهای ضبط آلبوم انجام شده ولی هنوز با هیچ شکتی د رمرود پخش ان صحبت نکرده‌ایم. چون‌‌ همان طور که می‌دانید ترجیح بر این است که خوامان مجوز را دریافت کرده، سپس آلبوم را به شرکت واگذار کنیم.

وی در مورد همکاری با امیر سزاوار که مدتی است به قصد تحصیل ایران را ترک کرده، گفت: همکاری من و امیر شبیه هیچ کس نیست. ما از راه دور و از فاصله۶۸ هزار کیلومتری با هم کار می‌کنیم و این، همکاری را برایمان سخت کرده است. من آهنگ‌ها را می‌سازم و سپس برای امیر می‌فرستم. امیر جاهیی را که باید بخواند، می‌خواند و دوباره برای من ارسال می‌کند. این در حالی است که همین طوری که خواننده کنار دستت نشسته است، نمی‌تواند بخواند و کار کردن با او سخت است چه برسد به ما که کلی از هم دوریم و از این راه دور با هم کار می‌کنیم.

پیش از این تعداد قطعات آلبوم ۱۰ قطعه بود و به مرور دو قطعه دیگر نیز به آن اضافه شد.

آلبوم «یه حالی دارم این روزا» فضای اسلو و سافت داشته و قطعات آن عاشقانه بوده و ۲-۳ قطعه ریتمیک (نه هوس و ترنس) هم با خود همراه دارد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «یه حالی دارم این روزا» به دنبال مجوز است | موسیقی ما