برنامه یاد بعضی نفرات
 
در شب پرحاشیهٔ فینال مسابقهٔ ترانهٔ یورویژن؛
نمایندهٔ دانمارک یوروویژن 2013 را فتح کرد
موسیقی ما - جواد رهبر: نمایندهٔ کشور دانمارک برندهٔ مسابقهٔ ترانهٔ یوروویژن 2013 شد. نمایندگان 26 کشور در بخش نهایی پنجاه‌ و هشتمین دوره از مسابقه‌ٔ ترانهٔ یوروویژن در شهر مالمو در جنوب سوئد شرکت کردند که در نهایت امیلی د فورست 20 ساله با ترانه‌ٔ «فقط قطرات اشک» (Only Teardrops) از کشور دانمارک موفق شد جایزهٔ اول را به خود اختصاص بدهد.
 
کسب عنوان قهرمانی توسط دانمارک به این معنی است که مسابقه سال آینده در این کشور برگزار می‌شود که در سال‌های 1963 و 2000 برنده‌ٔ جایزهٔ اول این مسابقه شده بود.
 
آذربایجان، که دو سال پیش برنده‌ٔ جایزهٔ اول شده بود، شب گذشته در رده‌ٔ دوم قرار گرفت. بعد از نمایندگان آذربایجان، کشورهای اوکراین، نروژ و روسیه در رده‌های سوم تا پنجم قرار گرفتند.
 
در حاشیهٔ یوروویژن 2013
 
* مراسم اجرای سرود ویژه‌ٔ یوروویژن توسط دو عضو گروه سوئدی «آبا» انجام شد. گروه «آبا» در سال 1974 با ترانهٔ «واترلو» برندهٔ جایزهٔ یوروویژن شدند و پس از آن به یکی از موفق‌ترین گروه‌های موسیقی پاپ جهان بدل شدند. مدتی‌ست در رسانه‌ها خبر از گردهمایی دوباره اعضای این گروه مطرح شده ولی اعضای گروه این گفته‌ها را تکذیب می‌‌کنند.  
 
* اجرای نماینده‌ٔ فنلاند و یونان به دلیل مطرح کردن مستقیم و غیرمستقیم مسائل روز منطقه‌ٔ یورو حاشیه‌ساز بودند.
 
* انگلستان بانی تایلر، خوانندهٔ معروف دههٔ هشتادی، را به عنوان نماینده به مراسم فرستاده بود که به شدت مورد تشویق یازده هزار تماشاگر حاضر در سالن قرار گرفت.
 
* امسال تماشاگران در سراسر اروپا می‌توانستند رای‌های خود را تلفنی یا با پیامک ارسال کنند. البته تماشاگران هر کشوری نمی‌توانند به کشور خودشان رای‌ بدهند. داوران حرفه‌ای پنجاه درصد ار امتیاز نهایی شرکت‌کنندگان را تعیین می‌کنند.  
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 - 10:50

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نمایندهٔ دانمارک یوروویژن 2013 را فتح کرد | موسیقی ما