برنامه یاد بعضی نفرات
 
پرونده‌ای برای آلبوم «جشن تنهایی» با صدای «شهاب رمضان» - 2
حسین غیاثی: به جای دید انتقادی بیشتر لذت برده ام!
 موسیقی ما – امید شایان: در آخرین روز ماه اردیبهشت «شهاب رمضان» پس از دو سال و نیم دومین آلبوم خود به نام«جشن تنهایی» را به مخاطبان عرضه کرد. او در این آلبوم با اغلب چهره های حاضر در آلبوم اولش و چند چهره جدید همکاری داشت و سعی کرد توانایی های خوانندگی و آهنگسازی خود را بیش از پیش به اثبات برساند. باعوامل سازنده این آلبوم درباره نقاط ضعف و قوت و کاراکتر شهاب رمضان گفتگوهایی را انجام دادیم و نظرات آنها را جویا شدیم. در دومین بخش از این پرونده به سراغ«حسین غیاثی» رفتیم که در این آلبوم با ترانه قطعه«خوشبختم» حضور دارد.
 
  • *پیش از این آلبوم با«شهاب رمضان» همکاری مشترکی داشتید؟
کار اول ما که ساختیم و منتشر شد همین قطعه«خوشبختم» بود. البته آشنایی ما در این آهنگ صورت نگرفت. شهاب کارهای من را شنیده بود و از قبل در ارتباط بودیم. این تیتراژی بود که سفارش گرفت و پیشنهاد داد که در آن با هم همکاری کنیم. ولی بعد از این کار همکاری های زیادی داشتیم که به آلبومش نرسید و کارهای اصلی من و شهاب را بعدا می شنوید. برای آلبوم بعدی چند کار آماده داریم و کارهایی را نیز برای سایر دوستان انجام داده ایم که آهنگساز آنها شهاب بوده است.
 
  • *چرا همکاری با شهاب رمضان را قبول کردید؟
زمانی که آلبوم رمانتیک منتشر شد دیدم که چقدر عاشقانه ها را خوب می خواند و کارهای عاشقانه خوبی می سازد و از همان آلبوم کارهایش را به صورت جدی دنبال می کردم. وقتی هم که خودش شعرها را دوست داشت فکر میکنم از طریق کارهای «فریدون آسرایی» با شعر من آشنا شد. وقتی اینگونه گفت و پیشنهاد همکاری داد من خوشحال شدم و حس کردم اتفاق خوبی می تواند رخ بدهد. او شعر را کاملا می فهمد و هیچ وقت تعویض کلمه ای در روند کار ما نیست. از همان تجربه اول هر چیزی که می نوشتم انگار همانی بود که می خواست و کامل با هم هماهنگ شدیم. دیدم کاری که من مینویسم همان اجرا می شود چون خیلی ها می خواهند برای اینکه حسشان نزدیک شود کار را عوض کنند و ما به این مشکل نخوردیم. شهاب یکی از ملودی سازهای درجه یک است و کارهای خوبی ارائه می کند.
 
  • *درباره مجموعه آلبوم چه نظری دارید؟
آلبوم را دوست دارم. شعرهای «حسین صفا» و «امیر ارجینی» را خیلی دوست داشتم. کلمات و لحن کاملا سلیقه من بود. در این آلبوم هم کارهای خوبی زیادی وجود داشت.
 
  • *نقاط قوت و برتری این آلبوم به نظر شما چیست؟
حس می کنم یکدست پیش رفته است. یکدستی کار و روند کارش خوب بوده و کسی نمی تواند بگوید پس رفت داشته است. در آلبوم اول حس کاملی داشت و در جشن تنهایی هم همان روند را ادامه داد. ملودی ها و تنظیم های این دو آلبوم خوب بود و فضا را یکدست می بینم.
 
  • *انتقاد یا نقطه ضعفی را می توانید بیان کنید؟
به دید انتقادی گوش نکردم و اصولا با شهاب حسی برخورد میکنم. اگر ریز و حرفه ای بخواهم نظر بدهم بر می گردد به مقوله کلام. در این آلبوم دوستان خوب و حرفه ای در بخش کلام حضور دارند مثلا حسین صفا یکی از کسانی است که طرفدار شعرش هستم و کلام او را دوست دارم. ولی در کل تا کنون به جای دید انتقادی بیشتر لذت برده ام!
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 خرداد 1392 - 15:28

دیدگاه‌ها

یکشنبه 12 خرداد 1392 - 15:51

دموی البوم حالا به اصطلاح بچه های سینمایی اصلا نتونست اون چک اول رو به بیننده و شنونده بزنه و من به شخصا اصلا نتونستم که با اون ارتباط برقرار کنم و ترغیب بشم البوم رو حتی برای یک بار هم که شده تهیه کنم و گوش کنم کاش برای ساخت دمو حداقل وسواس بیشتری به خرج میدادن

یکشنبه 12 خرداد 1392 - 18:01
حسین اسدی

شما همیشه از روی دمو تصمیم به شنیدن یه آلبوم میگیرید..؟! اونوقت اگه آلبومی دمو نداشت چی؟؟؟!!! توصیه میکنم که این آلبومو گوش کنید حتما.... دوست عزیز...

85.133.196.87
دوشنبه 13 خرداد 1392 - 00:37
safikhani Mehrdad

Dooste Aziz Alboum Aslan Demo Nadasht , Teaser Dasht..

206.190.140.248
دوشنبه 13 خرداد 1392 - 01:49
mehrnoosh garmabi

این روزها که همه ی البوم ها اکثرا دمو رو دارن پس از این نظر مشکلی نیست

یه جمله ای رو مدت ها پیش شنیدم من که خیلی بهش اعتقاد و علاقه دارم امیدوارم که شما هم ازش خوشتون بیاد
سعی کن تونگاه اول خاطره بشی وگرنه یه عمر باید سعی کنی تا بمونی

151.247.212.27
یکشنبه 12 خرداد 1392 - 18:13

امیدوارم شعری که ایشون برای استاد چاوشی مینویسن مثه صبک اقای خاص , خاص باشه

سه شنبه 14 خرداد 1392 - 00:07
amin

استاد چاوشی!!! :)))

151.240.144.229
دوشنبه 13 خرداد 1392 - 00:36

دوست عزیز استاد چاوشی هرکی هرکی نیست که هرترانه ای دادن دستش بخونه درود بر سلطان چاوشی

دوشنبه 13 خرداد 1392 - 00:56

کلا آلبوم جشن تنهایی ترکی نداشت که آدم اگه حتی گذری هم بشنوه براش جذاب بشه که بره کل آلبوم رو گوش کنه. تنها ترکی که این جاذبه رو داشت ترک " خوشبختم" بود که متاسفانه چون قبلا شنیده شده بود این خاصیت رو از دست داده بود. این آلبوم به نظرم اصلا برای جذب مخاطب جدید نبود. برای همونایی بود که رمانتیک رو گوش داده بودن و لذت برده بودن. حالا دنبال ادامه همون می گشتن. به نظرم به طرفداران شهاب اونقدرا اضافه نمی کنه اما طرفدارای قبلیشو نگه میداره.
در کل آلبوم خوبی بود و همونطور هم که از مصاحبه این دو ترانه سرای کار بلد موسیقی کشورمون معلومه این دوستان هم در این آلبوم پیشرفت شگرفی نسبت به رمانتیک نمی بینن.

دوشنبه 13 خرداد 1392 - 01:00

مثل همیشه استاد سیروان البومو نجات داد......البوم خوبیه

دوشنبه 13 خرداد 1392 - 01:04

دم حسین غیاثی و حسین صفا گرم.

دوشنبه 13 خرداد 1392 - 10:17

به نظر من تو یه البوم تنظیم کننده ها باید متنوع باشن
و کسی بیشتر چهار تا تنظیم نزنه.
حتی اگه اون شخص سیروان خسروی باشه که واقعا اصول الکترونیکو مو به مو بلده

دوشنبه 13 خرداد 1392 - 16:29

آلبوم بسیار زیبا بود - هماهنگی یک تیم فوق العاده موسیقی کشور ...
واقعا هر شب گوش میکنم و لذت می برم

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 20:40

جشن تنهایی کارهای دوست داشتنی و زیبایی داشت.خب البته من هم فکر میکردم بیشتر از این جذبش بشم ولی خوشحالم که نسبت به آلبوم اول , پسرفتی توش ندیدم ...
اما مطمئنا توانایی شهاب و این تیم کاری بسیار بسیار بیشتر از اینه ...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حسین غیاثی: به جای دید انتقادی بیشتر لذت برده ام! | موسیقی ما