برنامه یاد بعضی نفرات
 
 گروه رهاب در اصفهان روی سن می رود
به آهنگسازی مهرزاد اعظمی کیا و سیامک بهبهانی؛
گروه «رهاب» در اصفهان روی سن می‌رود
موسیقی ما- کنسرت گروه موسیقی «رهاب» به آ هنگسازی مهرزاد اعظمی کیا و سیامک بهبهانی و خوانندگی داریوش کاظمی ۸. ۹ خرداد ماه درمجتمع استاد فرشچیان اصفهان به روی صحنه می‌رود.

مهرزاد اعظمی کیا در گفت‌و‌گو با موسیقی ما از برگزاری کنسرت گروه رهاب به آهنگسازی خود و سیامک بهبهانی خبر داد و در این باره گفت: این کنسرت که در روزهای ۸ و ۹ خردادماه در اصفهان بر گزار می‌شود شامل دوبخش است که در بخش ابتدایی همراهی ساز کمانچه و پیانو به همراه آواز وسازهای کوبه‌ای خواهد بود. دراین بخش چند تصنیف از ساخته‌های سیامک بهبهانی و چند قطعه بی‌کلام از مونس شریف اف نوازنده برجسته کمانچه آذربایجان اجرا می‌شود.

وی در خصوص بخش دوم اظهار داشت: در بخش دوم این کنسرت، کمانچه آلتو به همراه آواز به روی صحنه آمده و به اجرای قطعاتی به آهنگسازی من می‌پردازند. در این اجرا، پیانو و سرپرست گروه (سیامک بهبهانی)، تنبک و دایره (حسین قربانی) دف، کوزه و دایره (نبیل یوسف شریداوی) من که نوازندگی کمانچه و کمانچه آلتو را به عهده دارم، همراهی می‌کنند.

این نوازنده جوان در ادامه افزود: داریوش کاظمی اهل گرگان و یکی از شاگردان برجسته کارگاه آواز محمدرضا شجریان است و بار اول که صدای اورا شنیدم واقعا شگفت زده شدم. به اعتقاد بسیاری از استادان عرصه آواز او می‌تواند جزو خواننده‌های بر‌تر ایران باشد.

اعظمی کیا در پایان گفت: به احتمال زیاد ما این کنسرت را در مرداد ماه در زادگاه داریوش کاظمی یعنی در شهر گرگان خواهیم داشت و اگر شرایط مهیا شود تهران نیز شهر بعدی ما برای این اجرا است..

بلیط فروشی این کنسرت از طریق سایت navayemehr.ir و isfahanconcert.com امکان پذیر است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 08:45

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه «رهاب» در اصفهان روی سن می‌رود | موسیقی ما