برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از تجربه موفق «در روزهای آخر اسفند...» به کارگردانی «محمد رحمانیان»؛
موسیقی-نمایش «ترانه‌های محلی» با آهنگسازی «فردین خلعتبری» روی صحنه می‌رود
موسیقی ما – پس از موفقیت کنسرت - تئا‌تر «در روزهای آخر اسفند...» که در اواخر سال گذشته سر و صداهای زیادی را در حوزه موسیقی و تئا‌تر به خود دید، این بار‌‌ همان گروه با اضافه‌شدن چهره‌هایی جدید، موسیقی – نمایش «ترانه‌های محلی» را در سالن اصلی تئا‌تر شهر روی صحنه می‌برد.

به گزارش «موسیقی ما»، در این اجرا بازیگران سر‌شناسی چون «مهتاب نصیرپور»، «علی عمرانی»، «اشکان خطیبی»، «ژاله صامتی»، «هومن برق نورد»، «علی سرابی» و... حضور دارند.

چهره‌هایی چون «اشکان خطیبی»، «علی زند‌وکیلی»، «هانا کامکار» و... نیز در بخش خوانندگی این موسیقی – نمایش حضور دارند و نکته حائز اهمیت این برنامه نیز این است که این نمایش در بخش‌های مختلف‌اش به موسیقی نواحی مختلف کشور می‌پردازد و در هر بخش یک خواننده از‌‌ همان خطه کشور به اجرای برنامه می‌پردازد.

در بخش موسیقی کردی، «هانا کامکار» علاوه بر بازیگری، اجرای موسیقی را به عهده دارد و در سایر بخش‌ها نیز طوری برنامه‌ریزی شده که در هر بخش از نمایش، به ارائه و معرفی موسیقی یک بخش از کشور، با صدای هنرمندی از‌‌ همان خطه پرداخته شود.

نکته حائز اهمیت دیگر این برنامه نیز این است که این بار قرار است در این برنامه تلفیقی از سینما، موسیقی و نمایش را شاهد باشیم.

سناریو این برنامه جوری طراحی شده که از طریق ۹ فیلم سینمایی شاخص که به فرهنگ بخش‌های مختلف کشور پرداخته است، گروه نمایشی و موسیقی توانمندی‌هایشان را در‌‌ همان حوزه به نمایش خواهند گذاشت.

به عنوان مثال در بخش پرداختن به موسیقی استان گیلان، فیلم «باشو» و بخش‌هایی از آن استفاده شده و فیلم «داش آکل» نیز در زمان پرداختن به موسیقی استان فارس مورد استفاده تیم کارگردانی قرار گرفته است تا تلفیقی جالب از موسیقی و سینما و نمایش، جذابیت‌های این اثر را چند برابر کرده باشد.

 «فردین خلعتبری» بخش موسیقی این برنامه را به صورت کامل مدیریت می‌کند و مشاور اصلی «محمد رحمانیان» (نویسنده وکارگردان) است.

اشکان خطیبی (مجری طرح) و بازیگر و خواننده این نمایش – موسیقی نیز از تخصیص روزانه بخشی از درآمد بلیت فروشی این برنامه به مجموعه خیریه «برکت» خبر داد که قرار است تا روز آخر برگزاری این برنامه ادامه داشته باشد.

نمایش – موسیقی «ترانه‌های محلی» بعد از عید فطر همه روزه در تهران و سالن اصلی تئا‌تر شهر روی صحنه خواهد رفت.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 تیر 1393 - 12:59

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موسیقی-نمایش «ترانه‌های محلی» با آهنگسازی «فردین خلعتبری» روی صحنه می‌رود | موسیقی ما