برنامه یاد بعضی نفرات
 
با استقبال خوب علاقه‌مندان موسیقی؛
گروه آوازی تهران با رپرتوار جدید روی صحنه رفت
موسیقی ما - گروه آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو و خوانندگی وحید تاج در تالار وحدت به اجرای برنامه پرداختند. در این کنسرت آثار جدیدی از موسیقی کلاسیک، پاپ و محلی اجرا شد که شامل منتخبی از آثار اجرا‌ شده در فستیوال جهانی لتونی نیز بود. گروه آوازی تهران که چندی پیش در مسابقات جهانی لتونی توانست به خوبی بدرخشد، تاکنون در ایران دو آلبوم با نام‌های «وکاپلا» و «وکاپلا ۲» را منتشر کرده است و اجراهای زیادی را نیز روی صحنه برده است.

گروه آوازی تهران در اواخر سال ۱۳۸۵ سبک جدید خود را با الهام از گروه‌های اروپایی آغاز کرد و بدین ترتیب آغاز فصلی نو را در موسیقی آکاپلای ایران رقم زد. در این شیوه، هر خواننده ایفای نقش‌سازی در ارکس‌تر را بر عهده می‌گیرد که نتیجهٔ آن اجرای کامل قطعات ارکسترال همراه با ایجاد افکت‌های صوتی خاص توسط گروه است.

افزون بر میلاد عمرانلو و وحید تاج به ترتیب به عنوان سرپرست گروه و خواننده مه‌مان نازنین روستا، روشنک کی‌منش، شیوا سروش، سولماز جوانبخت، گلناز نویدان، مهدیه صفدری، سمیرا محسنی، یلدا نوری، غلامحسین (فرهاد) خزری، محمدرضا (کامران) اردزاده، علی مصیبی، سید مهدی ابطحی، حامد فقیهی، هادی آژیر، مهرداد ناصحی و نوید یزدانیان اعضای گروه آوازی تهران را تشکیل می‌دهند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهریور 1393 - 12:22

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه آوازی تهران با رپرتوار جدید روی صحنه رفت | موسیقی ما