برنامه یاد بعضی نفرات
 
پیگیری خبر توسط سایت «موسیقی ما»؛
«سامی یوسف» با پدرش در تهران کنسرت می‌دهد
موسیقی ما – صبح امروز سایت «موسیقی ما» خبر انتشار آلبوم «بابک رادمنش» در ایران را با حضور افتخاری «سامی یوسف» روی خروجی خود فرستاد و از صبح امروز این خبر به شدت مورد توجه دوستداران موسیقی قرار گرفته است.

«سامی یوسف» خواننده ایرانی الاصل که در حال حاضر در لندن سکونت دارد و در بین مسلمانان جهان به شدت محبوب است، در آلبوم «دلا» با پدرش «فیروز برنجان» (بابک رادمنش) همکاری داشته و این آلبوم به زودی در ایران منتشر خواهد شد.

حمید نوری فام(مدیر عامل موسسه فرهنگی گیتی گویش) که تهیه کنندگی این آلبوم را بر عهده دارد، درباره این خبر و زمان دقیق انتشار آن دقایقی پیش به «موسیقی ما» گفت:‌ «حضور «سامی یوسف» دراین آلبوم به صورت خواندن در یک قطعه دو صدائه با آقای رادمنش است. آلبوم قرار بود همین روزها منتشر شود ولی بنا به دلایلی تصمیم گرفتیم که بعد از ایام محرم و صفر آنرا وارد بازار کنیم. برای توزیع درست و صحیح آن نیز خیلی زمان صرف شده و تمام سعی ما بر این است که بتوانیم در بهترین حالت ممکن این آلبوم را به بازار بفرستیم.»

وی همچنین درباره احتمال برگزاری کنسرت این ستاره مسلمان جهانی در ایران نیز توضیح داد: «هزینه‌های اجرای زنده «سامی یوسف» به صورت کنسرت شخصی در ایران بسیار بالاست و رقم‌هایی که کمپانی طرف قرارداد با این هنرمند جهانی از ما برای اجرای زنده ایشان طلب کردند رقم‌های بالایی ست که قطعا توجیه مالی برای ما ندارد. کمپانی طرف قرارداد با «سامی یوسف» برای کنسرت این خواننده در ایران رقمی بالغ بر 150 هزاردلار خواست که قطعا این رقم برای ما قابل پرداخت نیست. اما خوشبختانه صحبت هایی شده مبنی بر اینکه اگر قرار باشد «بابک رادمنش» در ایران بعد از انتشار آلبومش روی صحنه برود، «سامی یوسف» نیز در این کنسرت حضور داشته باشد و همین یک قطعه را به صورت دو صدائه با آقای رادمنش اجرا کنند. این صحبت ها به قطعیت رسیده و انشاالله به مرحله عمل هم خواهد رسید.»

پیش از این «سامی یوسف» در گفتگو با «روزنامه شرق» درباره کنسرت در ایران گفته بود: «من عاشق ایران هستم و آرزومندم که کشور زادگاهم را به‌زودی ببینم. این واقعا دور از عقل به نظر می‌رسد که در کشورهای بسیار دوری مانند گویان (Guyana) که پارسال در استادیوم ملی آن برنامه داشتیم، موسیقی اجرا کرده‌ام اما در کشور خودم، جمهوری اسلامی ایران، هنوز اجرا نداشته‌ام. مردم بعضی وقت‌ها می‌گویند: «سامی تو همه‌جا برنامه داشتی اما هنوز ایران را ملاقات نکرده‌ای.» جواب ساده‌ای که در برابر این حقیقت می‌توانم بدهم این است: برای ملاقات ایران و اجرا ما باید ابتدا یک دعوتنامه معنادار از یک موسسه حرفه‌ای داشته باشیم. این برای من یک رویاست در ایران اجرا داشته باشم و خیلی هم بیشتر خوشحال می‌شوم اگر بتوانم از مزار پدربزرگ و مادربزرگم و نیاکانم (به‌ویژه در شهر تبریز) و همچنین مقابر متبرکه و مقدس ایران زیارت کنم. آرزو می‌کنم این رویا روزی تحقق پیدا کند.»

گقت و گوی «موسیقی ما» با «بابک رادمنش» درباره این موضوع را اینجا بخوانید
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 - 13:14

دیدگاه‌ها

شنبه 26 مهر 1393 - 14:15

خبر بسیار مسرت بخشی هستش ...
نماینده موسیقی جهان اسلام..افتخار موسیقی ایران
به نظرم این عزت و شهرت رو خدا بهش داده ..
وگرنه انچنان تنوع و نبوغ خاصی تو موسیقی و صداش وجود نداره ..
ولی چون از مفاهیم ناب اسلام تو شعرهاش استفاده میکنه .. صداش به دلها نشسته شهرت و محیوبیت جهانی پیدا کرده ..
واقعا سخته انسان به این موقعیت برسه و باز اعتقادات خودش رو حفظ کنه ...
بهشت از ان توست جوان خوش سیمای مسلمان >>>>>
سااااامی یوووسف

شنبه 26 مهر 1393 - 14:16

واقعا جای خوشحالی داره چون استاد رادمنش از بزرگان موسیقی ما هستن و خودشون و پسرشون سامی یوسف از افتخارات ایرانی ها میباشند...امیدوارم بزرگانی همچون سامی یوسف و یانی بزودی در ایران اجرا داشته باشند...

شنبه 26 مهر 1393 - 16:29

عاشقشم

سه شنبه 29 مهر 1393 - 01:52

واقعا معنای هنرمند واقعی رو در قلب من تثبیت کردن...

آقای رادمنش که با ترانه ی خاطره انگیزشون در یاد ما همیشه بودن و خوشحالیم که ایشون و میشناسیم...

و آقای سامی یوسف که سالهاست با کاراشون روحمون نوازش پیدا می کنه و نشون دادن هنرمند واقعا به چه معناست...

و در نوردیدن مرزهای اسلامی معناش هنر نیست و برای بهترین بودن نباید از دین و اعتقاد گذشت... واقعا هم به عنوان یک مسلمان در درجه اول هم یک ایرانی در درجه بعد بهشون افتخار می کنم...

انشاالله موفق باشن..

یکشنبه 16 آذر 1393 - 21:28

تا اونجایی که من می دون ترک ها خیلی روی میهن تعصب دارند این سامی آقا برای دیدن میهن و اجداد و یه فاتحه تعوت نامه لازم دارند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَوچ
الته من خودم از طرفدارای سیامک هستم.

hhj
چهارشنبه 17 دی 1393 - 09:50

صبح امروز خبری تحت عنوان حضور سامی یوسف در ایران در رسانه‌های معتبر کشور منتشر شد که این خبر از طریق شرکت اندانته رکوردز (شرکت مدیریت و انتشار آثار سامی یوسف) به طور کامل تکذیب می‌شود و کاملا غیر واقعی در رسانه‌ها منتشر شده است. جالب است که بدانید در حال حاضر هیچ گونه توافقی با سامی یوسف برای برگزاری کنسرت در ایران هنوز صورت نگرفته است.
هر گونه اخبار رسمی و جدید در مورد برنامه‌ها و کنسرتهای سامی یوسف تنها از طریق سایت رسمی وی منتشر می‌شود. (www. samiyusufofficial. com

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «سامی یوسف» با پدرش در تهران کنسرت می‌دهد | موسیقی ما