برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حمایت انجمن موسیقی ایران صورت می گیرد
اجرای کیوان ساکت با نوازندگان انجمن گوته
موسیقی ما - کیوان ساکت نوازنده برجسته تار به همراه  4 گیتاریست آلمانی تحت حمایت انجمن گوته، 7 و 8 خردادماه در تالار وحدت به اجرای موسیقی تلفیقی شرق و غرب می پردازد.به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران (نای)، کیوان ساکت نوازنده و آهنگساز درباره این اجرا گفت: سال گذشته توسط یکی از ایرانیانی که با انجمن گوته در ارتباط بود با من تماس گرفته شد مبنی بر اینکه یک گروه گیتاریست حرفه ای که تحت حمایت انجمن گوته هستند تمایل دارند برای اشاعه فرهنگ موسیقی فاخر کنسرتی را با بنده در ایران اجرا کنند.

وی ادامه داد: وقتی کلیت این طرح را پیگیری کردم متوجه شدم آنها هیچ گونه هدف مالی در این کار ندارند و برای اجرا با یک هنرمند شرقی و کسب یک تجربه جدید تمام هزینه های حضور و اجرایشان در ایران را انجمن گوته متقبل شده است.

این نوازنده تار افزود: بعد از رایزنی های مختلف سرانجام با حمایت انجمن موسیقی ایران و بنیاد فرهنگی هنری رودکی شرایط برگزاری این کنسرت مهیا شد.

ساکت درباره رپرتوار این اجرا گفت: در بخش اول گروه گیتار و بنده به اجرا خواهیم پرداخت و در بخش دوم نیز ارکستر کیوان ساکت به همراه 4 گیتاریست آثاری از موسیقی شرق و غرب را اجرا خواهیم کرد.

این آهنگساز با بیان اینکه تمرینات ارکستر از هم اکنون آغاز شده ، بیان داشت: طی این مدتها نتهای اجرایی بین ارکستر ما و این گیتاریستها رد و بدل شده به طوری که از هم اکنون هر دو گروه تمرینات خود را به صورت جداگانه آغاز کرده ایم تا با ورود گروه 4 نفره گیتار از آلمان تمرینات تلفیقی مان را انجام دهیم.

ساکت در خاتمه با اشاره به حضور نوازنده درجه یک ایران در ترکیب ارکسترش خاطر نشان کرد: در این اجرا و در ترکیب ارکستر کیوان ساکت هنرمندان برجسته ای چون سیاوش ظهرالدینی، ناصر رحیمی، همایون رحیمیان، کریم قربانی ، فرشید حفظی فرد و بسیاری چهره های سرشناس دیگر حضور دارند و در این اجرا به روی صحنه خواهند رفت.

کنسرت تلفیقی ارکستر موسیقی کیوان ساکت و گیتاریستهای آلمانی 7 و 8 خرداد ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار می شود.
 
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 - 11:39

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجرای کیوان ساکت با نوازندگان انجمن گوته | موسیقی ما