برنامه یاد بعضی نفرات
 
روز گذشته و از سوی انتشارات بدرقه جاویدان
كتاب اشعار «بابك رادمنش» منتشر شد
موسیقی ما – کتاب اشعار یک هنرمند موسیقی در ایران منتشر شد.

به گزارش«موسیقی ما»، بابک رادمنش که چندی پیش آلبوم مشترکش «دلا» با حضور و همکاری پسرش «سامی یوسف» در ایران منتشر شده بود، جدیدترین اثر هنری اش را در قالب کتاب اشعار کوتاه در بازار ایران منتشر کرد.

این کتاب «نکته ها» نام دارد و اشعار کوتاه این هنرمند را شامل می شود. مجموعه اشعار «مهتاب عشق» و «قصر آرزوها» دیگر کتاب هایی است که با قلم این هنرمند در ایران منتشر شده است.

بابك رادمنش آهنگساز، ترانه سرا، شاعر، معلم موسيقي، و خواننده و مدرس سازهاي تار، سه تار، سنتور، بربط (عود)، كمانچه، تنبك و ني و ويلن، ‌پيانو و كيبورد است.

او سابقه زیادی در موسیقی ایران دارد و فرزندش «سامی یوسف» مدت هاست که در عرصه بین المللی و به عنوان نمادی از خواننده های مسلمان، در بریتانیا فعالیت هایش را در حال گسترش است.

وی به مدت 10 سال در صدا و سیما به عنوان آهنگ ساز و نوازنده مشغول به کار بود. از نمونه آثار «بابك رادمنش» در اوايل انقلاب که در ایران زندگی می کرد می توان به آهنگسازي موسيقي متن فیلم " توبه نصوح"، اشاره کرد.

بابک رادمنش سرودهايي در رابطه با سوادآموزي و سرودهايي در رابطه با جنگ تحميلي، مانند سرود «خلبانان» با صداي جمشيد دارد. سرود «ايران اُلا باشدان باشا سنگر» با صداي خود بابك رادمنش به زبان آذري از ترانه های معروفی بود که در اوایل انقلاب از تلویزیون پخش می شود.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مرداد 1394 - 11:03

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود كتاب اشعار «بابك رادمنش» منتشر شد | موسیقی ما