برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزارش اتفاقات نمایشگاه مطبوعات
روزهای شلوغ غرفه سایت «موسیقی ما»
موسیقی ما – غرفه سایت «موسیقی ما» در روزهای نخست بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، پذیرای تعداد زیادی از اهالی موسیقی و مدیران فرهنگی کشور بود.

به گزارش «موسیقی ما»، در روزهای نخست این نمایشگاه چهره هایی چون: امین الله رشیدی، محمدعلی چاوشی، رسول یونان، علی اوجی، عارف لرستانی، حسین غیاثی، امید جامع، امین الله رشیدی، مجید اخشابی، بهرام جمالی، حسن عمیدی و... به غرفه سایت «موسیقی ما» آمدند و در گفتگو با تحریریه و خبرنگاران سایت، درباره اتفاقات و اخبار روز موسیقی کشور سخن گفتند.

به مرور و با گذشت روزهای نخست نمایشگاه و اطلاع رسانی‌در رسانه‌های مختلف، از صبح دیروز حضور هنرمندان و اهالی موسیقی در نمایشگاه مطبوعات پر رنگ‌تر و جدی‌تر شد و این در حالی بود که مدیران فرهنگی کشور نیز ظهر دیروز حضور پررنگی را در نمایشگاه مطبوعات و غرفه سایت «موسیقی ما» داشتند.

پیروز ارجمند، فرزاد طالبی و محمدعلی بهمنی از جمله افرادی بودند که در ساعات ابتدایی ظهر دیروز به نمایشگاه مطبوعات و غرفه سایت «موسیقی ما» آمدند. در ادامه چهره‌هایی چون کاوه آفاق و مهدی میرزاباقریان در غرفه «موسیقی ما» حاضر شدند و در گفت‌وگوهایی نکاتی را متذکر شدند. کاوه آفاق از آخرین مراحل اخذ مجوزهای نخستین آلبوم رسمی اش سخن گفت و آمادگی ارکسترش با اعضای جدید برای برگزاری کنسرت و مهدی میرزاباقریان (مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری آوای سوته دلان) از انتشار نخستین آلبوم رسمی خود در ماه های آینده به نام «آخرین تانگو».

کامران رسولزاده دیگر هنرمندی بود که با حضور در غرفه سایت «موسیقی ما»، از بازنشر کتاب های شعراش خبر داد و برخی تلاش‌ها برای انتشار تک قطعه ای جدید. حضور حمید عسکری به همراه پوریا حیدری از اتفاقات دیگری بود که عصر دیروز در غرفه سایت «موسیقی ما» شاهد آن بودیم. حضور پرتعداد دوستداران موسیقی و کاربران سایت «موسیقی ما» در اطراف غرفه و گرفتن عکس های یادگاری با خواننده های محبوب و چهره های سرشناس حاضر در غرفه سایت، صحنه های جالبی را در ساعات مختلف خلق کرد که به مرور گزارش های تصویری این حضور جالب مردم در سایت منتشر خواهد شد. اما حضور دو مدیر ارشد بخش هنری در غرفه سایت «موسیقی ما» بیش از همه مورد توجه قرار گرفت و باعث شد رسانه ها و خبرگزاری های حاضر در نمایشگاه خبر این حضور را منعکس کنند.

«محمدباقر نوبخت» (سخنگوی نهاد ریاست جمهوری) و «حسین نوش آبادی» (سخنگوی وزارت ارشاد) با حضور در غرفه سایت «موسیقی ما»درباره جشن سالانه «موسیقی ما»، اتفاقات و حاشیه های این روزها حوزه موسیقی و اخبار مهم این حوزه در گفتگوهایی مفصل با خبرنگار سایت «موسیقی ما» توضیحاتی را ارائه کردند که متن کامل این گفتگوها در ساعات آینده در مطالبی مجزا منتشر خواهد شد. محسن شریفیان و علیرضا میر آقا، مریم حیدرزاده و سحر محمدی هنرمندان دیگری بودند که عصر دیروز در غرفه «موسیقی ما» حضور پیدا کردند و ساعاتی را در بین تحریریه «موسیقی ما» گذراندند.

غرفه سایت «موسیقی ما» امروز – چهارشنبه- نیز پذیرای تعداد زیادی از هنرمندان و مدیران فرهنگی کشور خواهد بود و گزارش حضور این چهره های به صورت لحظه به لحظه در کانال تلگرام و اینستاگرام «موسیقی ما» اطلاع رسانی می شود.

نمایشگاه مطبوعات در روزهای 16 تا 22 آبان از ساعت 9 صبح تا 8 شب در مصلی تهران برقرار است.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 آبان 1394 - 11:03

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود روزهای شلوغ غرفه سایت «موسیقی ما» | موسیقی ما