برنامه یاد بعضی نفرات
 
حامیان مالی راجر واترز پشت او را خالی کردند
هزینه دشمنی با صهیونیست‎ها برای «راجر واترز»
موسیقی ما - در حالی که راجر واترز به دنبال اجرای گران قیمت ترین تور کنسرت‌هایش است، اسپانسر‌ها پشت او را خالی کرده‌اند تا این تور در هاله‌ای از ابهام فرو رود. یکی از سرشناس‌ترین اسپانسرهای واترز، امریکن اکسپرس، که قرار بود حامی مالی اصلی تور آمریکای شمالی راجر واترز باشد از پرداخت چهار میلیون دلار تعهدش خودداری کرده است. این شرکت اخیرا اسپانسر فستیوال اولدچلا بود که در آن به جز واترز، افراد و گروه‌های سرشناس دیگری چون باب دیلن، پل مک کارتنی، نیل یانگ و رولینگ استونز هم به اجرای برنامه پرداختندراجر واترز در این فستیوال به جز حمایت مجدد از تحریم رژیم صهیونیستی، به سران این کشور گفت که دست از اشغال بکشند. او همین طور حرف‌هایی علیه دونالد ترامپ و دیوار مشهورش هم به زبان آورد. این صحبت‌ها خیلی‌ها را در نیویورک عصبانی کرده و امریکن اکسپرس هم دقیقا به همین دلیل در آستانه تور آمریکای شمالی واترز دست از حمایت او برداشته است.
 
یک منبع آگاه در این کمپانی رسماً اعلام کرده که شرکت امریکن اکسپرس به خاطر این که نمی خواهد بخشی از برنامه تحریم علیه رژیم صهیونیستی باشد، تصمیم گرفته که این تور را حمایت نکند.
 
اگرچه هنوز در این رابطه واترز یا نماینده او صحبتی نکرده اند اما سال گذشته این خواننده سرشناس گروه پینک فلوید حرف‌های تأمل برانگیزی را در مورد صنعت موسیقی به زبان آورده بود: «۱۰ سال است که من متهم به نازی بودن یا ضد یهود بودن متهم می شوم. صنعتی که من در آن کار می‌کنم حتی در برابر یک صدا (علیه رژیم صهیونیستی) هم سر سخت است. من با خیلی ها صحبت کرده‌ام و آنها به شدت می‌ترسند. اگر آنها علناً چیزی بگویند، دیگر شغلی نخواهند داشت. آنها نابود می‌شوند
منبع: 
راه نوا
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1395 - 01:20

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هزینه دشمنی با صهیونیست‎ها برای «راجر واترز» | موسیقی ما