برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از رونمایی این اثر با حضور بزرگان موسیقی محلی؛
ایمان پناهی آلبوم «دراز رود» را منتشر می‌کند
موسیقی ما - آلبوم «دراز رود» به عنوان اولین آلبوم رسمی «ایمان پناهی» در هفته جاری منتشر می‌شود. این آلبوم پیش از ورود به بازار موسیقی، با حضور بزرگان موسیقی محلی کشور بختیاری رونمایی خواهد شد.
 
«درازرود» که قرار است ساعت ۱۵:۳۰ روز دوشنبه 18 بهمن‌ماه درفرهنگسرای شهرستان بروجن واقع در استان چهارمحال بختیاری رونمایی شود، دارای 8 قطعه است که ترانه‌های این آلبوم محلی را مهدی عالی، آرمان موری احمدی، بیژن حسینی و کامران بهرامی سروده‌اند. موسیقی و تنظیم این آلبوم بر عهده حمید توفیقی بروجنی است.
 
سول نشم ایل، های دایه دایه، دل زحمی، برگ چوگ، تکو تینا، کج بی‌قراری، گل سهر سر نگین و دراز رود عنوان قطعات این آلبوم محلی لری هستند.
 
کریم قربانی، علی رحیمی، پیام طونی، مجید علیزاده، بهمن فریادرس و... نوازندگان این آلبوم هستند. همچنین میکس و مسترینگ آن نیز توسط منصور عامریان و پیام سوری انجام شده است.
 
عباس قنبری خدیوی از پژوهشگران و اساتید دانشگاه فرهنگیان تهران بزرگ در مورد این آلبوم در یادداشتی آورده: «این آلبوم برگ زرینی برای موسیقی بختیاری است که با طرحی نو و شیوه‌ای زیبا کام جان را می‌نوازد. خواننده این آلبوم خلق این اثر را نوعی ادای دین به موسیقی محلی و حفظ اصالت خود می‌داند و امیدوار است که مورد پسند عموم قرار بگیرد. بدین‌وسیله از همه دوست‌داران موسیقی دعوت به عمل می‌آید که در این مراسم رونمایی حضور نمایند و باعث دلگرمی هنرمندان این آلبوم محلی شوند.»
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1395 - 00:19

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ایمان پناهی آلبوم «دراز رود» را منتشر می‌کند | موسیقی ما