.

تبلیغ بالای قطعه

.
16 فروردین 1396
آهنگساز: 
تنظیم‌کننده: 
نوازنده: 
گیتار: هامد بابائی - بيس: اردوان انزابى پور
میکس و مستر: 
plays 224729
مجوز: 00433/ق/95/12 - کتابخانه ملی: 17940و
موسیقی ما - گروه موسیقی «بارامانت» به سرپرستی هامد بابایی، اولین قطعه رسمی خود را با همکاری دو هنرمند صاحب‌نام موسیقی راک منتشر کرد.

«سکون» نام اولین قطعه این گروه است که در آن دو تن از چهره‌های باسابقه موسیقی راک یعنی اردوان انزابی پور (نوازنده و سرپرست گروه تندر) و همایون مجدزاده (نوازنده و سرپرست گروه کهت‌میان)، گروه را همراهی کرده است.

هامد بابایی آهنگسازی و تنظیم این قطعه را انجام داده و در کنارش اردوان انزابی‌پور به عنوان نوازنده گیتارباس و همایون مجدزاده وظیفه میکس و مسترینگ این قطعه را به عهده داشته است.

هامد بابایی درباره این گروه به «موسیقی ما» می‌گوید: «بارامانت یک غلط‌ خوانی تعمدی از واژه «بار امانت» است. سال 85 من و امیر خوش‌حرف شروع به همکاری کردیم و بعد از چندین اجرای پژوهشی، اولین قطعه گروه را با نام Slogan ضبط کردیم که بر همین اساس نام گروه با این قطعه هم‌نام شد. سال 94 نام گروه به «بارامانت» تغییر پیدا کرد و ضبط اولین آلبوم را هم از بهمن همان سال آغاز کردیم.»

هم‌اکنون هامد بابایی (سرپرست، آهنگساز و نوازنده گیتار)، امیر خوش حرف (نوازنده گیتار)، محمد نیک (نوازنده گیتارباس) و کیوان موسوی (نوازنده درامز) اعضای گروه بارامانت را تشکیل می‌دهند.

این گروه که سرانجام امسال با انتشار تک‌قطعه «سکون» توانست جواز حضور در بازار رسمی را بدست آورد، قرار است در ماه‌های آینده اولین آلبوم خود را منتشر کند. این آلبوم در حال حاضر مراحل میکس و مسترینگ را توسط همایون مجدزاده سپری می‌کند.

تصویر کاور این قطعه نیز متعلق به محمد سیاه قلم، از تصویرگران به نام تاریخ نقاشی ایران است و به ۴۰۰ سال پیش باز می‌گردد. در ادامه می‌توانید قطعه «سکون» از گروه «بارامانت» را با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تماشاخانه موسیقی ما بشنوید.


دیدگاه‌ها

چهارشنبه 16 فروردین 1396 - 23:58

اولین باره ک ی کار متال ایرانی شنیدم. اونم اینسترومنتال. بچه ها دمتون گرم. همین ک حداقل موزیکتون تکراری و خسته کننده نبود عالیه. اگرم پس فردا پرچسب کاور کردن چسبوندن ب کارتون بیخیال. چون این روزا عادتشون شده ب کسایی ک دارن غربی کار میکنن برچسب بزنن.

پنجشنبه 17 فروردین 1396 - 00:01

کارتون منو یاد همین البوم اخر گروه cosmoscuad انداخت. ناموسا لاااااایک.

دوشنبه 21 فروردین 1396 - 01:03

عاقا من تازه تو سایت دیدم نوازنده ها کیا هستن. بابا اینا ک از غولای راک ایرانن. عاقا مخلصیم. رو کاور نزده بودین اسم نشناختم. ما مخلصیم (((((((؛

دوشنبه 20 آذر 1396 - 11:55
یک کاربر سایت موسیقی ما

اینا غولای راک ایرانن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا متاسفم برای شناخت کمتون از بزرگان راک ایران.
بیشتر تحقیق کنید دوست عزیز

216.185.38.41
یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 - 17:43

سلام واقعا زحمت کشیدین دستتون درد نکنه

سه شنبه 15 مرداد 1398 - 17:23

سبک گروه بارامنت متال هست نه راک . خطاب به اون دوست عزیز،نه کاوه یفمایی غول هست . اردوان انزابی پور و مجد زاده فقط بت بعضیا همکاری و حتی جواب سلام میده . دیدین کسی،باهاشون کار میکنه بدونین مقام و مرتبه بالایی دارن

افزودن یک دیدگاه جدید

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.




دانلود دانلود آهنگ سکون از گروه بارامانت | موسیقی ما