برنامه یاد بعضی نفرات
 
تک آهنگ «اسم من» با صدای «حامی» منتشر شد
قطعه‌ای رمضانی با رنگ و لعاب «حامی»
موسیقی‌ما – حامی خواننده تیتراژ برنامه «باغ رمضان» شد. به گزارش«موسیقی‌ما»، باغ رمضان برنامه‌ای است که هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

حامی در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» درباره این اثر و حضور خود به عنوان خواننده تیتراژ در این برنامه گفت: «قطعه جدید «اسم من» حدود  هفت ماه پیش توسط آقای «میلاد موحد» ساخته شده است. «بابک صحرایی» پیشنهاد تیتراژ یکی از برنامه‌های روتین ماه رمضان را به من دادند که اوایل ماه رمضان از شبکه سه پخش می‌شد. از شانس من برخلاف همیشه خواننده تیتراژ ابتدایی‌اش مجوز سازمان را نگرفته بود و کار نصیب من شد و تلاش‌ام را برای به موقع آماده کردن کار افزایش دادم. بابک صحرایی روی این قطعه و ملودی شعر زیبایی گفت و قرار بود که این قطعه به صورت الکترونیک منتشر شود ولی من به رسم همیشه  دوست نداشتم این اتفاق بیفتد و می‌خواستم کار پر و پیمانی باشد. ساز بادی را برای آن در نظر گرفتم. «حسین شریفی» ترومبون، «علیرضا میرآقا »ترومپت ، «بنیامین بیانی» ساکسیفون، «رضا لمعانی» گیتار اکوستیک، و همینطور «سپند الهی »گیتار الکتریک و اسپانیش این کار را انجام دادند. «رضا تاجبخش» باز هم به من لطف کرد و به استودیو آمد و پیانو الکتریک این کار را زد. این اثر از روز اول  تا روز انتشار کاملا  تغییر کرده و خروجی نهایی اثر متفاوت با کاری است که در ابتدا به من تحویل دادند و به آن صورتی که خودم دوست داشتم سازبندی کار را تغییر دادم و با رنگ و لعاب حامی این کار را وارد بازار خواهم کرد. در ضمن تنظیم این اثر را سپند الهی بر عهده داشته است.»

حامی افزود: «این تک آهنگ یک کار چهار چهارم با ریتم غیر ایرانی و خط و ملودی و تنظیم تقریبا غیرایرانی است. تجربه نشان داده که کارهای ریتمیک توجه ایرانی‌ها را جلب می‌کند. این قطعه هم یک اثر ریتمیک است که سازبندی آن با کارهای دیگر من که سازبندی‌های آن پیانو و سازهای زهی (ویولون و ویولون سل) داشته، متفاوت است و در آن از ساز بادی استفاده کردیم. برای میکس و مستر آن زمان زیادی صرف شده است و «حمیدرضا آداب »و «میلاد فرهودی» به صورت مشترک در استودیو پاپ با مدیریت« ناصر فرهودی» این کار را میکس و مستر کردند. کاور این قطعه عکسی از «بهنام دریانی »است که چند ماه پیش گرفته شده و طراحی کاور توسط  «علیرضا اکار» صورت گرفته است. برای به سرانجام رسیدن این قطعه  «بابک صحرایی» و «رضا تاجبخش» و اسامی که گفتم به من کمک زیادی کردند. با توجه به وسواس‌های همیشگی من بعید بود که در عرض ده روز یک کار را بتوانم از صفر به سرانجام برسانم. ضبط و میکس و مستر و شعر در عرض ده روز انجام شده و برای من قدمی بزرگ و یک موفقیت محسوب می‌شود. برخلاف رسم گذشته‌ام که سالی یک قطعه به صورت تک آهنگ منتشر می‌کردم، کار قبلی را تقریبا سه  ماه پیش منتشر کرده بودم و به وعده خودم برای انجام یک کار جدید عمل کردم.»

حامی در خصوص آخرین اخبار و جزئیات آلبوم جدیداش نیز گفت: «آلبوم قرار بود اردیبهشت ماه منتشر بشود که طبق گفته  تهیه کننده  قرار بود اوایل زمستان سال گذشته قراردادی ببندیم و قسمتی از برآورد پرداخت بشود و سرعت ضبط کار بالا برود و کار در اردیبهشت و خرداد منتشر بشود.ولی به دلیل مشغله‌های تهیه کننده قراردادی هنوز بسته نشده است. اسم‌اش را خلف وعده نمی‌گذارم چون تا جایی که من شناخت دارم تهیه کننده خوش نامی هستند و به وعده‌های خود عمل می‌کنند. اگر هم ایشان تهیه کننده آلبوم نشدند، قطعه‌ها را ضبط می‌کنم ولی سرعت انجام کارها به دلیل نبود تهیه کننده پایین می‌آید. میکس و مستر کار را هم در ایران انجام می‌دهم. قرار بود اگر تهیه کننده داشته باشم برای میکس و مستر به ارمنستان یا ترکیه بروم که این اتفاق نیفتاد. انتخاب قطعات آلبوم تمام شده و ده یا دوازده قطعه است که امیدوارم خداوند کمک کند زودتر منتشر کنم و بیشتر از این بدقول نشوم. »

حامی گفت: «درمورد قطعه جدیدم اضافه می‌کنم این اثر نسبت به قطعاتی که در سال‌های گذشته اجرا کرده‌ام، قطعه‌ای متفاوت است که از این دست قطعات در آلبومم خواهم داشت.»

گفتنی‌ست برنامه باغ رمضان با اجرای «محمدرضا حسینیان »و«مسعود روشن پژوه »و تهیه کنندگی «میثم نورانی» از ابتدای ماه رمضان هر شب از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

در ادامه قطعه «اسم من» را اختصاصی در تماشاخانه سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 خرداد 1396 - 19:41

دیدگاه‌ها

جمعه 26 خرداد 1396 - 23:02

آقای حامی از جایگاهش شاکیه در صورتی که چندین ساله ملودی و تنظیم دلچسب از ایشون کم میبینیم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قطعه‌ای رمضانی با رنگ و لعاب «حامی» | موسیقی ما