برنامه یاد بعضی نفرات
 
از سوی معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان عنوان شد
جشنواره موسیقی نواحی فرصتی برای شناخت فرهنگ‌ها و قومیت‌ها است
موسیقی ما - در اولین روز جشنواره‌ی موسیقی نواحی، گروه‌های موسیقی از کرمان، نرماشیر، همدان، سمنان و گروهی از کشور افغانستان در رفسنجان اجرا داشتند. «جواد اوحدی» معاون طرح و برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در مراسم آغاز به کار دهمین جشنواره موسیقی نواحی کشور در سالن آمفی‌تئاتر موزه ریاست جمهوری رفسنجان به این مساله اشاره کرد که این استان امسال میزبان ۱۴۰ نفر از هنرمندان نواحی کشور از استان‌های مختلف است.
 
او همچنین اظهار امیدواری کرد که این جشنواره لحظات شاد و خوبی را برای مردم این شهرستان و میهمانان آن رقم بزند:‌ «استان کرمان امسال میزبان دهمین جشنواره موسیقی نواحی کشور است و با توجه به این‌که اولین دوره این جشنواره سال ۷۸ به میزبانی این استان برگزار شد، چند سالی در برگزاری آن وقفه افتاد. با پیگیری‌های انجام‌شده در چند سال اخیر و تفاهم‌نامه‌ای که بین استاندار کرمان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور بسته شد، این جشنواره احیا شده است و امسال نیز این میزبانی به استان کرمان داده شد. استان کرمان خود صاحب یکی از قدیمی‌ترین تمدن‌های بشری است و امسال میزبان هنرمندانی از اقوام، گروه‌ها و فرهنگ‌های مختلف است و این امر فرصتی برای شناخت فرهنگ‌ها و قومیت‌های کشور در زمینه موسیقی است.»
 
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان این‌که این جشنواره قدم ارزشمندی در حفظ انسجام، اتحاد، همدلی و همراهی بین مردم مختلف ایران بزرگ برخواهد داشت، تأکید کرد: «برگزاری این جشنواره فرصتی است تا توانمندی‌های استان در حوزه فرهنگ، هنر و گردشگری و... شناخته شود. امیدواریم به‌واسطه این جشنواره که امسال شکل بین‌المللی هم گرفته و از شرکت‌کنندگانی از کشورهای افغانستان، قرقیزستان و پژوهشگرانی از اروپا، میهمانانی در جشنواره داریم، از این ظرفیت استفاده کنیم و استان کرمان را به جهانیان بشناسانیم.»‌
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 تیر 1396 - 13:20

دیدگاه‌ها

دوشنبه 18 دی 1396 - 20:09

این جشنواره کی و کجا برگزار میشه ؟؟؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جشنواره موسیقی نواحی فرصتی برای شناخت فرهنگ‌ها و قومیت‌ها است | موسیقی ما