برنامه یاد بعضی نفرات
 
«معجزه صلح» تابستان امسال منتشر می‌شود
ناصر چشم‌آذر «دامون نوردین» را برگزید
موسیقی ما - «ناصر چشم‌آذر» موزیسین برجسته و باسابقه کشور که سال گذشته از تولید اثری برای صلح خبر داده بود، طی هفته‌های آتی این پروژه را به خوانندگی «دامون نوردین» منتشر خواهد کرد.
 
«معجزه صلح» عنوان اثری با مضمون دعوت به صلح و آرامش است که تهیه آن سال گذشته کلید خورد. تولید این قطعه با آهنگسازی و تنظیم «ناصر چشم‌آذر»، ترانه «مرجان تراب» و تهیه‌کنندگی «بهنام میراحمدی» صورت گرفت و بنا به اعلام تهیه‌کننده، با انتخاب «دامون نوردین» به عنوان خواننده اثر و پس از انجام آخرین مراحل تولید، به زودی منتشر خواهد شد.
 
چشم‌آذر پیش‌تر «وقوع متعدد جنگ و جدال در جهان و لزوم تلاش برای اشاعه صلح و آرامش و ارتقای معرفت انسانی» را انگیزه‌اش برای تولید «معجزه صلح» عنوان کرده بود.
 
این موزیسین صاحب‌نام درباره انتخاب «دامون نوردین» به عنوان خواننده این اثر گفت: «طبیعتاً وقتی یک آهنگساز بخواهد با خواننده‌ای کار کند، در وهله اول باید صدای خواننده مورد پسندش باشد. خوشبختانه در مورد دامون نوردین این مسئله وجود دارد و من صدا و شخصیت او را دوست دارم. از طرفی تفاهم و تعامل مثبت با تهیه‌کننده اثر نیز در پیشرفت کار بسیار موثر است که این مسئله در مورد «بهنام میراحمدی» صادق بوده و همکاری ما نتیجه خوبی داشته و امیدوارم این همکاری ادامه‌دار باشد.»
 
«بهنام میراحمدی» تهیه‌کننده این اثر نیز درباره آن گفت: «سال گذشته در شرایطی که نقاط مختلف جهان با جنگ و ناامنی روبرو بود، تصمیم به تولید این اثر گرفتیم و باعث تأسف است که همچنان اتفاق‌های دلخراشی در دنیا در حال رخ‌دادن است. حادثه تروریسیتی اخیر که در تهران صورت گرفت، باعث شد تلاش کنیم «معجزه صلح» را زودتر منتشر کنیم. خدا را شکر همه عوامل کار اعم از آهنگساز و تنظیم‌کننده، خواننده، نوازندگان و... حرفه‌ای و کاربلد هستند. کسانی که این اثر را شنیده‌اند متعقدند «معجزه صلح» این قابلیت را دارد که در راستای هدفی که برای آن در نظر گرفته شده مفید واقع شود. استاد «ناصر چشم‌آذر» موسیقی این کار را به زیبایی ساخته و «دامون نوردین» نیز که خواننده توانمندی است آن را بهترین شکل اجرا کرده است. نگاه ما به «معجزه صلح»، نگاهی فراملیتی است و جامعه مخاطبینی که برای آن در نظر گرفته شده، محدوه جغرافیایی ندارد.»
 
این تهیه‌کننده همچنین گفت: «نسخه صوتی «معجزه صلح» به زودی و در همین تابستان منتشر خواهد شد و نسخه ویدئویی آن نیز با کیفیت بالا و قابل توجهی در آینده نزدیک تولید و منتشر خواهد شد تا اثرگذاری این قطعه بیشتر شود. همچنین رونمایی و نشست خبری این اثر نیز طی مراسمی با حضور عوامل تولید و اهالی محترم موسیقی و رسانه برگزار خواهد شد که تاریخ آن متعاقباً به اطلاع خواهد رسید.»
 
در «معجزه صلح» علاوه بر ناصر چشم‌آذر که پیانو می‌نوازد، نوازندگان سرشناسی چون همایون رحیمیان، میثم مروستی و میلاد عالمی (ویلن)، کریم قربانی (ویلن‌سل) و سهراب برهمندی (ویولا) حضور دارند.
 
«ناصر چشم‌آذر» آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده باسابقه موسیقی ایران، آلبوم موفق «باران عشق» و نیز موسیقی متن آثار مشهور سینمایی و تلویزیونی از جمله «هامون»، «قصه‌های مجید»، «خواهران غریب»، «خواب و بیدار»، «گشت ارشاد»، «قارچ سمی» و... را در کارنامه دارد. او در سال‌های اخیر چند کنسرت برگزار کرده که با استقبال مخاطبین مواجه شده است.
 
«دامون نوردین» نیز خواننده، آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده‌ای با بیش از یک دهه حضور جدی در عرصه موسیقی است که آلبومی با عنوان «رنگ خورشید» را در دهه هشتاد منتشر کرد و آلبوم جدیدی با عنوان «بی تکرار» در دست انتشار دارد. دامون در سال‌های اخیر چند تک‌آهنگ منتشر کرده که از میان آن‌ها قطعه «نفرین» با همراهی زنده‌یاد «حسن جوهرچی» و قطعه «جست‌وجوی عشق» با همراهی «حجت اشرف‌زاده» بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند.
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1396 - 13:45

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 21 تیر 1396 - 12:07

بی صبرانه منتظریم

چهارشنبه 21 تیر 1396 - 14:12

جای تقدیر داره که هنرمندانی هستن که به این مسایل هم بها بدن و براشون مهم باشه

شنبه 24 تیر 1396 - 12:18

دامون صدای فوق العاده ای داره و به نظرم از خیلی خواننده ها سرتره. فقط یک بار صداش رو گوش کنید

شنبه 24 تیر 1396 - 13:00

دامون در آهنگ جستجوي عشق كه با حجت اشرفزاده خوند توانايي هاشو نشون داد. استاد چشم آذر هم كه نظير نداره

SsS
یکشنبه 25 تیر 1396 - 12:24

key montasher mishe in music?

یکشنبه 25 تیر 1396 - 12:33

موفق باشيد، صداي دامون رو دوست دارم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ناصر چشم‌آذر «دامون نوردین» را برگزید | موسیقی ما