برنامه یاد بعضی نفرات
 
انتشار اثری از گروه برنده جشنواره موسیقی گرجستان
آلبوم تصویری «آبی» اثر گروه «کاغذ رنگی» به بازار آمد
موسیقی ما - آلبوم تصویری «آبی» کاری از گروه موسیقی «کاغذ رنگی» به سرپرستی «شهریار بلوچستانی»، با مدیریت «مرجان کیانی» و به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» منتشر ‌شد.
 
در این مجموعه از ساخته‌های همایون خرم، انوشیروان روحانی، مجید وفادار، علینقی وزیری، علی‌اکبر شیدا و موسیو لومر استفاده شده که اشعاری از تورج نگهبان، معینی کرمانشاهی، پرویز ایرانپور، هوشنگ ابتهاج، علی‌اکبر شیدا، فروغی بسطامی و بیژن ترقی را به همراه داشته‌اند.
 
گروه «کاغذ رنگی» در سال ۱۳۹۲ با هدف پرورش خلاقیت و استفاده از استعدادهای ذاتی کودکان و نوجوانان از طیف سنی 4 تا 13 سال، در اصفهان تأسیس گردید. این گروه در جشنواره بین‌المللی موسیقی «پرخولی»Perkhuli و فولکلور آرت Folk Art سال 2017 گرجستان برنده لوح تقدیر و تندیس شد.
 
«شهریار بلوچستانی» سرپرستی و مدیریت هنری این گروه را بر عهده دارد و «مرجان کیانی» مدیر گروه است. همچنین بامداد شفیعیان، آرش رحیمی، علیرضا خسروی، محمد متین امامی، رادمهر ایرجی، بهراد مؤمنی، کمند طاهرزاده، متین جانقربان، بردیا بلوچستانی، بردیا رحیمی‌مقدم، آنیتا اعلمی هرندی و سپهر باقری نوازندگان این گروه هستند و پویا موحدیان عطار، محمد عرفان شمس‌نیا، عارف آدم‌زاده، پانیذ پاکروان به عنوان خواننده و « ایمان علاقه‌بند» به عنوان هم‌خوان با گروه «کاغذ رنگی» همکاری می‌کنند.
 
آلبوم تصویری «آبی» در استودیو شهر، استودیو کرمزاده، استودیو آواهنگ و هنر زنده‌رود ضبط شده و طراحی صحنه و کارگردانی آن توسط «حوری خانبانی» انجام شده است. عکس روی جلد این اثر موسیقایی از «فریبرز علاقه‌بند»، طراحی و گرافیک آن را «سحر بنیادی» بر عهده داشته است. این آلبوم به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» و با مدیریت اجرایی «مهدی بشکوفه»، از امروز شنبه 31 تیر 1396 توسط مؤسسه پخش «هنر شهر» در سراسر کشور منتشر شده است.
تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1396 - 14:55

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم تصویری «آبی» اثر گروه «کاغذ رنگی» به بازار آمد | موسیقی ما