برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده «علاقه خاص» ۸ سانس کنسرت برگزار می‌کند
استقبال مخاطبین از اولین کنسرت بهنام بانی
موسیقی ما - اولین کنسرت «بهنام بانی» خواننده جوان موسیقی پاپ برای بار دوم تمدید شد.

به گزارش موسیقی ما، فروش بلیت‌های کنسرت ۲۰ مرداد این خواننده در حالی ساعت ۱۴ روز شنبه ۷ مرداد آغاز شد که تا حدود ساعت ۱۴:۱۵ تمامی بلیت‌های دو سانس این کنسرت فروخته شد و پس از آن ۲۱ مرداد به عنوان تاریخ تمدید کنسرت بهنام بانی در نمایشگاه بین‌المللی تهران اعلام شد که بلیت‌های این تاریخ نیز در اتفاقی کم‌نظیر در زمان بسیار کوتاهی به اتمام رسید تا این خواننده در آغاز مسیر فعالیت رسمی‌اش از این حیث رکورددار شود.

در پی این استقبال، شرکت «آوای فروهر» که تهیه‌کنندگی اجراهای بهنام بانی را بر عهده دارد، کنسرت این خواننده را برای ۴ سانس دیگر در تاریخ‌های ۲۵ و ۲۶ مرداد و این بار در سالن همایش‌های برج میلاد تمدید کرد.

بر این اساس بهنام بانی در اولین قدم برگزاری کنسرت‌هایش، مجموعاً در ۴ شب و ۸ سانس به اجرای زنده برای مخاطبینش خواهد پرداخت. دو شب اولِ این کنسرت (۲۰ و ۲۱ مرداد) در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و دو شب دوم (۲۵ و ۲۶ مرداد) در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار‌می‌شود.

سرپرستی ارکستر بهنام بانی در این کنسرت‌ها را «حامد برادران» بر عهده دارد که قطعات موفق «علاقه‌ی خاص»، «من یه دیوونم»، «چی بگم»، «عاشقم کرده»، «اخماتو وا کن»، «بسّمه» و«همه دنیام» با آهنگسازی و تنظیم او و صدای بهنام بانی منتشر شده است.

بهنام بانی با انتشار پلی‌لیست قطعات این کنسرت، از اجرای ۵ قطعه جدید منتشرنشده خبر داد. او در این کنسرت قطعات «دل نکَن»، «توقع ندارم»، «رفت»، «عشق منی تو» و «دل بی‌قرارم» را برای نخستین بار اجرا می‌کند. بهنام بانی همچنین قطعه پرطرفدار «من یه دیوونم» را در این کنسرت با تنظیمی متفاوت و به صورت آنپلاگد اجرا خواهد کرد. تصویر ترک‌لیست قطعات اولین کنسرت بهنام بانی را در ادامه می‎بینید.

بلیت‌فروشی برای کنسرت‌های ۲۵ و ۲۶ مرداد این خواننده از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ از طریق سایت ایران کنسرت صورت می‌گیرد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1396 - 21:02

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 11 مرداد 1396 - 01:39

صداش عاليه، به اميد موفقيت هاي بيشتر

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود استقبال مخاطبین از اولین کنسرت بهنام بانی | موسیقی ما