برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از ترخیص این خواننده از بیمارستان و در گفتگو با «موسیقی ما» عنوان شد
کنسرت تهران محمد علیزاده پس از دوره نقاهت او برگزار می‌شود
موسیقی ما - «محمد علیزاده» از بیمارستان مرخص شد. این خواننده مطرح موسیقی پاپ روز سه‌شنبه هفته گذشته به دلیل ابتلا به عفونت ویروسی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفت. این اتفاق باعث شد تا کنسرت اول شهریور محمد علیزاده در سنندج و چهارم و پنجم شهریور او در کرمانشاه لغو شود. «صدرالدین حسین‌خانی»، تهیه‌کننده آثار و کنسرت‌های محمد علیزاده، در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ما» اعلام کرد که این خواننده موسیقی پاپ شامگاه یکشنبه از بیمارستان مرخص شده اما به دستور پزشک باید استراحت مطلق داشته باشد.
 
از همه مردم عزیز و طرفداران آقای علیزاده تشکر میکنم که در این چند روز، احوال ایشان را پیگیری می‌کردند و بسیار نگران وضعیت و تندرستی آقای علیزاده بودند. باید این خبر خوب را به آنها بدهم که خدا را شکر حالشان رو به بهبودی است و همه چیز به خوبی پیش می‌رود. حال عمومی محمد علیزاده خوب است و جای هیچگونه نگرانی نیست. مشکلاتی که داشتند برطرف شده ولی به استراحت مطلق نیاز دارند و باید ضمن مصرف داروهای تجویزی پزشک، طول درمان این بیماری را هم سپری کنند.
 
آقای علیزاده هم اکنون برای انجام فعالیت هنری هیچ مشکلی ندارند. اما پزشکان به ایشان استراحت مطلق داده‌اند و حتماً باید استراحت کنند تا ضعف شدید بدنشان برطرف شود و اگر خلاف دستور پزشک عمل کنیم احتمال بازگشت بیماری با شدت بیشتر وجود دارد.»
 
او در زمینه برگزاری کنسرت‌های آینده این خواننده پس از لغو اجراهایش در سنندج و کرمانشاه گفت:«آقای علیزاده مشکلی برای اجرا ندارند و به امید خدا کنسرت‌هایشان از روز 7 شهریور ماه جاری آغاز خواهد شد و چند کنسرت در شهرستان‌های مختلف کشور برگزار خواهیم کرد. به امید خدا طی روزهای 11 و 12 شهریورماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران هم اجرای برنامه خواهیم داشت.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1396 - 11:52

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت تهران محمد علیزاده پس از دوره نقاهت او برگزار می‌شود | موسیقی ما