برنامه یاد بعضی نفرات
 
اختصاصی «موسیقی ما»
جزئیات مراسم تشییع و ترحیم حامد هاکان مشخص شد
موسیقی ما جزئیات مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد «حامد هاکان» مشخص شد. به گزارش خبرنگار «موسیقی ما» پیکر این هنرمند، ساعت ده صبح روز جمعه 14 مهر از میدان «عبدالعظیم» شهرری که نزدیک به منزل محل سکونت او بود انجام می‌شود. اما هنوز محل دقیق تدفین حامد هاکان مشخص نشده است. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که تدفین این خواننده و آهنگساز جوان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا تهران فعلاً در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و قطعی نشده است. مجلس ختم مرحوم حامد هاکان هم روز یکشنبه ساعت 15 تا 17 در مسجد جامع حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می‌شود.
 
از سوی دیگر براساس اعلام «مسعود کریمی»، مدیر استودیو سل رکورد و از دوستان حامد هاکان، قرار است طی روزهای آینده قطعه «فرشته زمینی» با صدای این خواننده را منتشر کنند. ظاهراً تصمیم حامد هاکان بر این بوده که قطعه فرشته زمینی سر آلبومی او باشد و احتمالاً قصد داشته که نام آلبومش هم همین باشد. این اثر آخرین قطعه‌ای بوده که حامد هاکان در زمان حیاتش ضبط کرده بود.
 
 زنده‌یاد حامد هاکان روز چهارشنبه دوازده مهرماه به دلیل ایست قلبی و در سن 34 سالگی درگذشت. این هنرمند در دهه هشتاد و قطعات شخصی خودش و آهنگسازی و تنظیم برای هنرمندانی نظیر محسن چاوشی، محسن یگانه و فرزاد فرزین و... به شهرت رسید. او در ادامه نتوانست مجوز فعالیت رسمی خود را دریافت کند. او در مهرماه سال 93 و به همت شرکت «صوت آوای هنر» توانست مجوزهای شعر و موسیقی آلبومش را کسب کند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1396 - 17:20

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جزئیات مراسم تشییع و ترحیم حامد هاکان مشخص شد | موسیقی ما