برنامه یاد بعضی نفرات
 
در شب میلاد پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام صادق (ع) و به تهیه‌کنندگی «آرتین ولی‌الهی»
تور کنسرت‌های «حامد همایون» از نوشهر آغاز می‌شود
موسیقی ما - «حامد همایون» خواننده موفق موسیقی پاپ، دور جدید کنسرت‌هایش در ایران را با اجرا در نوشهر آغاز می‌کند. این خواننده که در حال حاضر برای برگزاری تور کنسرت در کشور استرالیا به سر می‌برد، بلافاصله پس از بازگشت به ایران به نوشهر می‌رود تا اولین برنامه از دور جدید تور کنسرت‌های آلبوم «دوباره عشق» را از مازندران آغاز کند.
 
این برنامه به تهیه‌کنندگی «آرتین ولی الهی» و به همت موسسه فرهنگی هنری «سارو صدا» روز سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ در تالار اورانوس شهرستان نوشهر (واقع در جاده نوشهر به نور، نرسیده به رویان، دهکده سیاهرود) برگزار خواهد شد.
 
فروش بلیت‌های این کنسرت از طریق سایت www.3670.ir (با امکان انتخاب صندلی در هنگام خرید) صورت می‌گیرد و علاقه‌مندان برای رزرو تلفنی بلیت و کسب اطلاعات درباره این برنامه می‌توانند با شماره‌های 09027464300 و 09027434300 تماس حاصل نمایند.
 
حامد همایون در این کنسرت علاوه بر قطعات آلبوم «دوباره عشق»، تک‌آهنگ‌های جدیدش از جمله «نیمه‌ی من»، «یادگاری»، «عاشقانه» و «عاشق شدم رفت» را اجرا خواهد کرد.
 
خواننده قطعه پرطرفدار «چتر خیس»، فعالیت‌های هنری‌اش را تحت امتیاز شرکت فرهنگی هنری «ترانه شرقی» به مدیریت «محسن رجب‌پور» انجام می‌دهد و «سامان امامی» رهبری ارکستر او را بر عهده دارد.
 
این خواننده پس از اجرای ۱۴ آذر در نوشهر، در شهرهای مختلفی از جمله برازجان، رامسر، تهران، خرم‌آباد، زنجان، شیراز و لار روی صحنه خواهد رفت.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1396 - 20:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تور کنسرت‌های «حامد همایون» از نوشهر آغاز می‌شود | موسیقی ما