برنامه یاد بعضی نفرات
 
در اولین همخوانی زنده با عماد طالب‌زاده رقم خورد
رونمایی از قطعات جدید «حجت اشرف‌زاده» در بازگشتش به صحنه
موسیقی ما - «حجت اشرف‌زاده» برای اولین‌بار با قطعات جدید و پس از مدت‌ها در برج میلاد تهران روی صحنه رفت. این خواننده شامگاه روز 24 آذر در حالی به دیدار مخاطبانش رفت که بیش از یک سال از آخرین کنسرتش می‌گذشت. جدیدترین اجرای زنده حجت اشرف‌زاده به همت شرکت «ایران‌گام» و تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» برگزار شد و او در این کنسرت قطعاتی از آلبوم جدید و همچنین آثار خاطره‌انگیزش را خواند. برف آمد، پرسون پرسون، شال، دوستم داری و سفر نرو از جمله قطعات شنیده شده اشرف‌زاده بود که در این کنسرت اجرا شد. اما «ماه و ماهی» که از جمله کارهای هیت چند سال اخیر محسوب می‌شود در اجرای 24 آذرماه هم طرفداران زیادی داشت و با همخوانی بالای حاضرین زمزمه شد.
 
اما سورپرایز این کنسرت اجرای قطعه «عشقم دلم» بود. لحظاتی پس از شروع این قطعه «عماد طالب‌زاده» در میان تشویق‌های حضار روی صحنه حضار شد و این قطعه را به همراه حجت اشرف‌زاده اجرا کرد. این اثر هفته گذشته در فضای مجازی منتشر شده بود و بازتاب‌های گوناگونی برای این دو خواننده داشت. حمید اکبرزاده (رهبر ارکستر)، داریوش نخشایی (کیبورد)، رضا لمعانی(گیتار)، کیوان فرشیدنیا (گیتار بیس)، سعیدجامع (درامز)، مجید مظاهری(کمانچه)، بهنام معصومی(پرکاشن) و آرش جامع(ویولن) اعضای ارکستر حجت اشرف‌زاده در این برنامه بودند.
 
این خواننده در کنسرتش میزبان چهره‌هایی نظیر محمد علیزاده، عباس سجادی، امید صباغ‌نو، علی ضیا، لیلا بلوکات، سام نوری، انوشیروان تربتی و بهاره کیان افشار بود.
 
در ادامه عکس‌های مرتضی قربانی از این کنسرت را می‌بینید:
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1396 - 12:59

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رونمایی از قطعات جدید «حجت اشرف‌زاده» در بازگشتش به صحنه | موسیقی ما