برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با پخش آخرین قسمت سریال «لیسانسه‌ها 2» منتشر شد
«هم‌قطار» با گروه «پالت»
موسیقی ما - گروه «پالت» بعد از تجربه موفقی که سال گذشته در ساخت تیتراژ سریال «لیسانسه‌ها» با نام «تمام ناتمام» داشت، تیتراژ دیگری را برای قسمت دوم این مجموعه به کارگردانی سروش صحت تهیه کرده که امشب همزمان با پخش آخرین قسمت از این سریال پرمخاطب، در اختیار مخاطبان قرار گرفت.
 
این قطعه با نام «هم‌قطار» پس از مدت‌ها سکوت اعضای «پالت» منتشر می‌شود؛ چراکه آنها بعد از انتشار آلبوم «تمام ناتمام» در اسفند سال گذشته و برگزاری تور کنسرت‌هایش، دوره‌ای در سکوت به سر می‌بردند و مشغول تولید آثار جدیدشان بودند.
 
این قطعه از اواسط فصل دوم سریال «لیسانسه‌ها» به عنوان تیتراژ ابتدایی پخش شد که اعضای «پالت» قصد انتشار آن را در همان مقطع داشتند اما به دلیل بروز برخی اختلالات در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تصمیم گرفتند این قطعه را امشب همزمان با پخش آخرین قسمت از این سریال، در اختیار مخاطبانشان قرار دهند.
 
«هم‌قطار» که شعرش توسط امید نعمتی سروده و به شکل گروهی ساخته شده، از آن دست آثار «پالت» است که به فضای اروپای شرقی نزدیکی دارد و در ترجیع‌بند آن هم از قطعه محلی و محبوب خراسانی «یار جانی» استفاده شده است.
 
گروه «پالت» پیش از این، تیتراژخوانی را به نوعی با قطعه «نرو، بمان» در تئاترِ «روایت ناتمام یک فصل معلق» و بعد از آن با فیلم پرفروش «ماهی و گربه» در سینما تجربه کرده و از سال گذشته هم با سریال «لیسانسه‌ها» وارد مدیوم دشوار تلویزیون شده‌ تا این تجربه را هم در کارنامه خود ثبت کند.
 
سریال پرمخاطب «لیسانسه‌ها» که فیلم‌نامه آن بر اساس موضوعی ملموس برای جوان‌ها نوشته شده، در فصل اول با استقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان روبرو شد و فصل دوم این سریال، از اواخر آبان با اضافه شدن بازیگران جدید روی آنتن رفت و مانند فصل اول توانست نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. علاوه بر آن، امید نعمتی به سیاق فصل اول در آخرین قسمت از این سریال حضور دارد و در کنار بازیگران این مجموعه قطعه «هم‌قطار» را در فضای خاصی اجرا می‌کند.
 
می‌توانید قطعه «هم‌قطار» که در استودیو کنگان پارسه (کرگدن) ضبط و توسط پیمان حاتمی میکس و مستر شده را از تماشاخانه سایت «موسیقی ما» دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1396 - 19:46

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «هم‌قطار» با گروه «پالت» | موسیقی ما