برنامه یاد بعضی نفرات
 
یاشا، یاشا، یاشا آذربایجان...
رحیم شهریاری: قصد دارم در پرش روی صحنه رکورد بهنام بانی را بشکنم!
موسیقی ما – خواننده پرطرفدار آذربایجانی با اعلام خبر انتشار آلبوم جدیدش در اوایل سال آینده، کنسرتی شاد و پرانرژی را در برج میلاد روی صحنه برد.

به گزارش «موسیقی ما»، رحیم شهریاری با اجرای گلچینی از آثار پرطرفدار و آذربایجانی خود شامگاه 16 اسفند در تهران برج میلاد روی صحنه رفت و بار دیگر در مواجهه با دوستداران این سبک موسیقی شبی ویژه را برای مخاطبان‌اش ساخت. این خواننده در بخشی از صحبت‌های خود گفت: «همواره اجرا برای هم وطنان‌اش در پایتخت برای من ارزش و اعتباری ویژه است و خوشحالم که امشب با یک انرژی خوب در خدمت شما هستم.»

وی افزود: «یک جانباز در ارکستر من ساز می زند و این برای من افتخار است و همواره از همکاری با ایشان لذت می برم.» شهریاری افزود: «بیش از بیست سال است که در صحنه‌های مختلف به اجرای برنامه پرداخته‌ام و مفتخرم اعلام کنم که آلبوم جدید قطعا پس از ایام نوروز روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد و فضاهای پرانرژی و جذابی را برایتان در آلبوم جدید تدارک دیده‌ام.» شهریاری با اشاره به اتفاقات و روند این روزهای بازار موسیقی در کشور گفت: «من هم می‌توانم مثل آقای بهنام بانی روی صحنه بالا و پائین بپرم و اتفاقا از انرژی و قدرت بدنی خوبی هم این روزها برخوردارم. ولی همیشه و همه وقت در همه این بیست سال و اندی سعی کرده‌ام با موسیقی و هنرم مردم را به سمت آثارم بکشم و بخاطر همین این ماندگاری و تعهد را به شما و انرژی خوب تان مدیونم. ولی اگر بخواهید قطعا می توانم در پرش روی صحنه رکورد بهانم بانی را بشکنم و این توانایی را هم دارا هستم!» بخش اعظم کنسرت رحیم شهریاری در این برنامه به اجرای قطعات ریتمیک و شاد با موسیقی آذربایجانی اختصاص داشت و فضای سالن در تمام دو سانس غرق در انرژی بالا و حال خوب بود.

شهریاری پس از اطلاع از حضور مدیر عامل برج میلاد در ردیف نخست سالن در سانس دوم کنسرتش گفت: «مفتخریم که امشب میزبان یک همشهری موفق باشیم. کسی که امروز مدیرعامل برج میلاد شده و با حمایت ایشان هیچ مشکلی برای اجرا در این سالن نداریم و حالا هم که در ردیف اول نشسته اند این کنسرت برای یک ساعت دیگر خود به خود تمدید شد!»

صحبت‌های شهریاری با استقبال شدید حضار رو به رو شد و در این بین «درویش پور» (مدیرعامل برج میلاد) مورد تشویق و ابراز لطف همزبانانش قرار گرفت. انتهای کنسرت رحیم شهریاری اجرای قطعه «یاشا آذربایجان» بود که این خواننده در هر دو سانس با انرژی و شوری خاص و در حالی که همه سالن به صورت ایستاده به تشویق او می‌پرداختند این قطعه را اجرا کرد تا اجرای جدید این خواننده در برج میلاد یکی از پرانرژی ترین کنسرت‌های سال لقب بگیرد.

شهریاری در انتهای کنسرتش و پس از مشاهده شور و انرژی سالن گفت: «همیشه گفته ام و باز هم تکرار می کنم که استاندارد کنسرت های برج میلاد کمتر از آمریکا نیست. هیچ جای دنیا شور و حرارت کنسرت های ایران را ندارد.» سیاوش خیرابی، رضا بنفشه خواه و... از جمله چهره های سرشناس حاضر در سالن اجرای برنامه بودند و حمزه شهریاری نیز مدیریت اجرایی گروه این خواننده را بر عهده داشت.

کنسرت اسفندماه رحیم شهریاری به همت موسسه «کامیاب بهاران» و به تهیه کنندگی علی حق‌شناس در تهران برگزار شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1396 - 13:42

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رحیم شهریاری: قصد دارم در پرش روی صحنه رکورد بهنام بانی را بشکنم! | موسیقی ما