برنامه یاد بعضی نفرات
 
انتقاد خواننده قطعه «شمشیر» درباره برخی حواشی رسانه‌ای
حامد زمانی: نشان دادن نیمی از من، خودخواهی ست
موسیقی ما - خواننده پاپ در آستانه انتشار نخستین آلبوم رسمی خود درباره برخی رفتارهای رسانه‌ها درباره پخش گزینشی آثارش در رسانه‌ها گفت: «نشان دادن نیمی از عقیده خودخواهی است. نشان دادن نیمی از من خودخواهی ست. من حرف‌هایم با همه‌ی آثارم تعریف می‌شود، نه بعضی از آنها...نشان دادن نیمی از عقیده یعنی انگار به آن عقیده اعتقاد و اعتماد نداریم. عقیده‌ای که یک طرف آن نبرد با «عمروبن عبدود» است و یک طرف دیگرش نبرد با «عقیلِ» برادر.»

به گزارش «موسیقی ما»، حامد زمانی افزود: «ما وقتی می‌توانیم اعتماد مردم را جلب کنیم و روی آنها تاثیرگذار باشیم که منتقد و‌ معترض هرگونه ظلم و‌فساد باشیم؛ با همه‌ی ابعاد و‌ وجوهش. چه ظلم و استکبار خارجی که نمادش آمریکا و اسرائیل است و چه استکبار داخلی که نمونه‌اش فساد و تبعیض برخی مسئولین است. رسانه باید آیینه‌ی تمام و ‌کمال واقعیات و‌حقایق باشد؛ نه قسمتی از آن. انتظار می‌رود اگر رسانه‌ها به آن دسته از کارهای من میپردازند نیم نگاهی هم به این طرف قصه داشته باشند؛ نه اینکه به کل آن‌ را مسکوت گذارند. طبیعی‌ست در این وضعیت قضاوت‌های صحیحی راجع به ساختار فکری هر هنرمندی صورت نخواهد گرفت. »

زمانی درباره اتفاقات و موضوعات اجتماعی این روزها نیز معتقد است: «عقیده و مکتب ما با هر گونه ظلم‌ و استکباری مخالف است، چه خارجی و چه داخلی. رسانه‌های ما بعنوان اصلی‌ترین رکن فرهنگ ساز کشور که اتفاقا داعیه‌ی ریشه داشتن در همین مکتب را نیز دارند باید به هر دو‌ وجه ظلم و استکبار بپردازند؛نه فقط بعد خارجی آن و اینگونه مواضع است که اعتماد و جذب مردم را در پی دارد. من بعنوان هنرمند وظیفه دارم از هر دو‌ وجه این ظلم بخوانم؛ چه بعد خارجی و چه داخلی. اما متاسفانه در این سال‌ها کارهایی از من که به بعد داخلی این ظلم یعنی بی عدالتی و فساد، رانت و تبعیض در برخی مسئولین میپردازند توسط هیچ رسانه‌ای پوشش داده نشده؛ آثاری مثل: هفت تیر، بگذرد، شمشیر و... و فقط آثاری رسانه‌ای شدند که به وجه خارجی این ظلم پرداخته‌اند که این هم ظلم به شخص من هنرمند است و‌هم به ساحت رسانه.»

این خواننده در تدارک انتشار نخستین آلبوم رسمی خود است که اخبار این آلبوم به زودی در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 29 اردیبهشت 1397 - 00:28

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 - 15:00

حرفش درسته حرفی نمی‌مونه جز خجالت...منم موندم چرا یه مدته هیچ خبری ازش نیست تا برجام خراب شد یادشون اومد عه حامد زمانی هم هست

سه شنبه 1 خرداد 1397 - 15:05

مسئولین این کشور ساخته شون واسه حروم کردنه استعدادها.. و دلسرد کردن جوونها از فعالیتهاشون.شما اگر شکی از خودتون ندارید بجای مرگ بر آمریکا یبار هفت تیر و شمشیر رو پخش کنید . اینها آهنگا عالی ند از نظر موسیقایی و بعضا از نظر محتوا . ما ک کارهای محتوا محور آقای زمانی رو گوش میدیم و دوستشون داریم.فقط روسیاهی ش واسه مسئولین مربوطه میمونه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حامد زمانی: نشان دادن نیمی از من، خودخواهی ست | موسیقی ما