برنامه یاد بعضی نفرات
 
اولین نمایش عمومی فیلم مستند «شجریان؛ از سپیده تا فریاد»
چهره محمدرضا شجریان بر پرده نقره‌ای نقش می‌بندد
موسیقی ما - اولین نمایش عمومی فیلم مستند «شجریان؛ از سپیده تا فریاد» با روایت بخش‌هایی از زندگی این هنرمند، امروز (یکشنبه ششم خرداد) در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
 
اولین نمایش عمومی فیلم مستند «شجریان؛ از سپیده تا فریاد» به کارگردانی مهدی طوسی ساعت ۱۵ روز یکشنبه ششم خرداد در  تالار شهید رجب بیگی دانشکده فنی دانشگاه تهران خواهد بود.
 
مستند 62 دقیقه ای «شجریان؛ از سپیده تا فریاد» به تهیه‌کنندگی امیرحسین زحمتکش روایتگر بخش‌هایی از زندگی هنری، اجتماعی و سیاسی محمدرضا شجریان استاد آواز ایرانی است که از چند روز پیش به صورت وی او دی از طریق سایت‌های معتبر فروش فیلم در فضای مجازی منتشر شده است.
 
تولیدکنندگان این اثر مستند در این فیلم با افرادی چون حسین علیزاده، داریوش پیرنیاکان و حمیدرضا نوربخش درباره این چهره ماندگار آواز ایرانی به گفتگو پرداخته‌اند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 خرداد 1397 - 11:15

دیدگاه‌ها

یکشنبه 6 خرداد 1397 - 20:56

به تقل از عصر ایران: بیننده هوشیاری که در همان دقایق ابتدایی این مستند به تحسین هنر اعلا شجریان تشویق می شود اما نمی داند که آرام آرام قرار است با تصویری سیاست زده و مخرب به تماشای مستند پایان دهد.

مستندی که معلوم نیست با چه هدفی تصمیم به دوباره آتش زدن خاکسترهای نشسته بر چهره استاد آواز ایران گرفته است. آن هم در شرایطی که او بیشتر از همیشه نیاز به آرامش دارد و اتفاقا بخاطر محدودیت های سیاسی که برایش ایجاد شده است، جامعه بیشتر از قبل نگران و همراه او است. اینجاست که باید گفت هنر نه تنها به خدمت هنر در نیامده، بلکه دست به تخریب سال ها فعالیت داخلی و بین المللی محمدرضا شجریان با هدف کسب درآمد زده و خجالت آورتر اینکه دایه داران فرهنگ سازی در فضای آنلاین هم با آن همراه شده اند.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود چهره محمدرضا شجریان بر پرده نقره‌ای نقش می‌بندد | موسیقی ما