برنامه یاد بعضی نفرات
 
با روایت فریدون شهبازیان و کارگردانی وحید موساییان
مستد «سمفونی ایران» در سینما حقیقت به نمایش در می‌آید
موسیقی ما - مستند «سمفونی ایران» به کارگردانی «وحید موساییان» و روایت فریدون شهبازیان در سینما حقیقت به نمایش در می‌آید. در این فیلم، «فریدون شهبازیان» آهنگساز ایرانی برای یافتن ریشه‌های موسیقی مقامی این سرزمین کهن به سفری طولانی رفته است. 

این فیلم مستند ساعت ۱۷ عصر روز یکشنبه بیستم خردادماه ۹۷ در سالن «سینماحقیقت»  به نمایش عمومی درمی‌آید و سپس با حضور وحید موساییان (کارگردان)، ناصر صفاریان (مسئول نمایش و نشست فیلم‌ها) و سیدعلیرضا میرعلینقی (پژوهشگر موسیقی) مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

تولید مستند ۷۵ دقیقه‌ای «سمفونی ایران» که موسیقی نواحی ایران و اقوام مختلف می‌پردازد، حدود ۹ سال به طول انجامید و برای اولین بار در یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» به نمایش درآمد.

عوامل تولید مستند «سمفونی ایران» عبارتند از: نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده: وحید موساییان، پژوهشگران: فریدون شهبازیان و جهانگیر اشرفی، مدیر فیلمبرداری: نادر معصومی، صدابردار: مازیار شیخ‌محبوبی، صداگذاری و میکس: محسن روشن، گوینده متن: مسعود رایگان، تدوینگر: نازنین مفخم، مجری طرح و مدیر تولید: محمد پورراد، دستیار تهیه: سارا جافری، برنامه‌ریز: بهزاد آدینه، عکاس: ماهور موساییان، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

عموم علاقمندان برای تماشای این فیلم مستند و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت ۱۷ عصر یکشنبه ۲۰ خردادماه به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه کنند.
تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1397 - 13:58

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مستد «سمفونی ایران» در سینما حقیقت به نمایش در می‌آید | موسیقی ما