برنامه یاد بعضی نفرات
 
با داوری شاهین فرهت، حسام‌الدین سراج، آریا عظیمی‌نژاد، شهرام صارمی و ...
سومین جشنواره آواها و نواهای رضوی هفته آینده برگزار می‌شود
موسیقی ما – 300  اثر توسط هنرمندان به سومین جشنواره آواها و نواهای رضوی ارسال شده است که برگزیدگان در هفته آتی با داوری شاهین فرهت، احمد صدری، تقی ضرابی، حسام‌الدین سراج، آریا عظیمی‌نژاد و شهرام صارمی معرفی و تجلیل می‌شوند. بخش موسیقی ملل این جشنواره نیز برای دومین سال پیاپی با دعوت از هنرمندان سایر کشورها چون افغانستان،گرجستان، ترکیه و آذربایجان که در حوزه رضوی تولید اثر کرده‌اند، به ارائه و معرفی آثار موسیقایی در سطح بین‌المللی می پردازد.

«بهزاد مریدی» -مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران- درباره‌ی این جشنواره گفت: «جشنواره آواها و نواهای رضوی در سومین سال برگزاری با استقبال چشمگیر هنرمندان و اهالی موسیقی مواجه شده که این نشان از علاقمندی و ابراز ارادت جامعه هنری و هنرمندان عرصه موسیقی به ساحت نورانی امام هشتم است.»‌

او با ارائه گزارش آماری از نحوه دریافت و جمع‌آوری آثار افزود: «در این جشنواره بیش از 300 اثر در بخش های مختلف و از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشته است. در این دوره از جشنواره با توجه به برنامه‌ریزی‌های مدون و زمانبندی مناسب و با اطلاع‌رسانی‌های فراگیر و جامع در سطح کشور شاهد تنوع آثار هنری از سراسر کشور بودیم به طوری‌که هنرمندان غالب استان‌های کشور در این دوره حضور دارند. شرکت‌کنندگان در این دوره در بخش رقابتی شامل: آهنگسازی، تنظیم و ساخت ملودی و بخش غیر رقابتی  شامل: موسیقی ردیف دستگاهی،کرال و آکاپلا، موسیقی اقوام و نواحی مختلف ایران و موسیقی پاپ حضور پیدا کرده‌اند.»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران همچنین تاکید کرد: «امیدواریم با پایان داوری شاهد اثرات ممتاز و ارزشمند فرهنگی و هنری در زمینه‌های مختلف موسیقی و در راستای توسعه فرهنگ و معارف اسلامی به ویژه معارف رضوی در استان تهران باشیم.»

اختتامیه سومین جشنواره آواها و نواهای رضوی روز شنبه سی‌ام تیرماه ساعت ۱۷ در تالار وحدت برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 تیر 1397 - 11:38

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سومین جشنواره آواها و نواهای رضوی هفته آینده برگزار می‌شود | موسیقی ما