برنامه یاد بعضی نفرات
 
یک اجرای رایگان و عمومی در پارک آب و آتش به رهبری علی اکبر قربانی
محمد معتمدی با ارکستر سازهای ملی ایران می‌خواند
موسیقی ما - ارکستر سازهای ملی ایران به خوانندگی محمد معتمدی و رهبری علی اکبر قربانی، در تاریخ ۸ و ۹ شهریورماه به مناسبت عید سعید غدیر در پارک آب و آتش تهران کنسرت برگزار می‌کند.
 
مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد همزمان با عید غدیر و با هدف ایجاد نشاط خانوادگی و حمایت از هنرمندان، خبر کنسرت سازهای ملی داد تا به این ترتیب منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد و بوستان آب و آتش میزبان اولین اجرای ارکستر سازهای ملی ایرانی باشند.
 
ارکستر سازهای ملی ایرانی با سرپرستی و نظارت فرهاد فخرالدینی در تابستان سال جاری به رهبری علی‌اکبر قربانی برای اجرا در جشن بیستمین سالگرد پایتخت شدن آستانه تشکیل شد. این ارکستر به دعوت آکادمی دولتی فیلارمونیای آستانه در قزاقستان روی صحنه رفت. این اولین اجرای ارکستر سازهای ملی ایرانی در داخل کشور است.
 
ارکستر سازهای ملی ایران از نوازندگان سازهای ایرانی همچون تار، قیچک، تنبک، سنتور، کمانچه، قانون و نی  تشکیل شده و قطعاتی از موسیقی ایرانی ازجمله «بهار دلکش» اثر درویش خان، «شکایت دل» از پرویز یاحقی، «بهار من» از علی تجویدی و «دگر چه خواهی» اثر حبیب‌اله بدیعی را اجرا خواهد کرد.
 
کنسرت ارکستر سازهای ملی ایران در تاریخ ۸ و ۹ شهریورماه جاری ساعت ۲۱ در منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد تهران (بوستان آب و آتش) اجرا خواهد شد و حضور برای علاقه‌مندان رایگان است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهریور 1397 - 11:10

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محمد معتمدی با ارکستر سازهای ملی ایران می‌خواند | موسیقی ما