برنامه یاد بعضی نفرات
 
ویژه برنامه آغاز ششمین سال برگزاری هزارصدا، شنبه دهم شهریور در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود
اجرای برگزیدگان هزارصدا در حضور مهمانان ویژه
موسیقی ما - عصر روز شنبه دهم شهریور 97 ، ویژه‌برنامه‌ای به مناسبت آغاز ششمین سال برگزاری هزارصدا، در حالی برگزار می‌شود که در آن، از بحث کارشناسی خبری نیست و به جای آن، جمعی از برگزیدان این سال‌های هزارصدا، در حضور جمعی از هنرمندان طراز اول موسیقی و ادبیات و همچنین تهیه‌کنندگان موسیقی اجرای برنامه خواهند کرد. این برنامه برای اولین بار در سالن اصلی فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود و به نوعی آغاز فصل جدیدی در برنامه‌های هزارصدا است.
 
در این برنامه (به ترتیب حروف الفبا) علی احمدیان، میلاد اسدی، علی بنیادی، مصطفی پاریزی، امیرمسعودخسروی، محمدرضا رامزی، علیرضا ظریف، بهمن عصار و گروه موسیقی نوای خیال به سرپرستی جهانبخش احمدپور و خوانندگی حسین پیرحیاتی اجرای برنامه خواهند داشت. این هنرمندان جوان در برنامه‌های مختلف هزارصدا درخشیده‌اند و کارشان مورد تایید هنرمندانی قرار گرفته است که به عنوان کارشناس در برنامه هزارصدا حضور داشتند.
 
همچنین اجرای خواننده، آهنگساز، ترانه‌سرا و شاعر بااحساس، کامران رسولزاده پایان‌بخش این برنامه خواهد بود. پیش از آن خواننده و مدرس مطرح آواز، مرتضی لطفی یکی دیگر از خوانندگان مهمان برنامه است. در طی پنج سال برگزاری برنامه هزارصدا، چندین تن از شاگردان لطفی برندگان برنامه هزارصدا بودند که عرفان کیا و امیدافخم که برگزیده‌های نهایی سال‌های 92 و 95 بودند، از آن جمله‌اند. یکی دیگر از خوانندگان مهمان که در بخشی از این برنامه آثاری را برای مخاطبان اجرا خواهد کرد بابک قادری‌ست. قادری پیش از این هم چند بار مهمان برنامه هزارصدا بود.
 
بنابر اعلام آرش نصیری مدیر هزارصدا، در این برنامه تعدادی از هنرمندان موسیقی و شاعران و ترانه‌سرایانی که پیش از این داور برنامه هزارصدا بودند و همچنین تعدادی دیگر از هنرمندان موسیقی مهمان ویژه این برنامه‌اند. یکی از اتفاقات ویژه برنامه هم حضور جمعی از اعضای مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری و موسیقی‌ست که به صورت به برنامه دعوت شده‌اند.
 
هزارصدا برنامه برای کشف و معرفی استعدادهای موسیقی‌ست که از شهریور سال 1392 با مدیریت و اجرای روزنامه‌نگار باسابقه موسیقی، آرش نصیری در فرهنگسرای ارسباران آغاز به کار کرد و  به این ترتیب این روزها در آستانه ششمین سال برگزاری‌ست. این برنامه در نیمه دوم سال 1393 و نیمه اول سال  1394 در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد و هم اکنون و در سال ششم برگزاری، به فرهنگسرای اندیشه نقل مکان کرده است. براساس آنچه تاکنون اعلام شده به زودی بخش موسیقی اقوام ایرانی، موسیقی سنتی و موسیقی پاپ این برنامه در شهرستان‌های مختلف هم آغاز خواهد شد.
 
این برنامه راس ساعت 18 روز شنبه دهم شهریور در سالن اصلی فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان دکتر شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان،  روبروی باشگاه پیام آغاز خواهد شد.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : جمعه 9 شهریور 1397 - 16:17

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجرای برگزیدگان هزارصدا در حضور مهمانان ویژه | موسیقی ما