برنامه یاد بعضی نفرات
 
رییس دفتر موسیقی برای پنجمین بار به تماشای هنرنمایی جوانان نشست
در چهاردهمین روز جشنواره نی‌نوازانِ جوان نواختند
موسیقی ما - جشنواره ملی موسیقی جوان در حالی چهاردهمین روز خود را با طنین نوای نی‌نوازان در تالار رودکی سپری کرد که «علی ترابی» مدیر کل دفتر موسیقی برای پنجمین بار در طول برگزاری این جشنواره، با حضور در سالن اجراها به تماشای هنرنمایی هنرمندان جوان و نوجوان نشست.

دهم شهریور ماه تالار رودکی میزبان نی‌نوازان بود و این هنرمندان در سه گروه سنی الف، ب و ج در محضر هیأت داورانی متشکل از محمد علی کیانی‌نژاد، حسن ناهید، جمشید عندلیبی، عبدالنقی افشارنیا هنر خود را به نمایش گذاشتند. طبق روال جشنواره هنرمندان نی‌نواز به نوبت تک‌نوازی پرداختند و داوران با شکیبایی نظاره‌گر هنرنمایی آنها بودند.

بخش نخست جشنواره در رده سنی «الف» با حضور 9 شرکت‌کننده برگزار شد. ستایش ابولحسنی، مهدی احمدی میرقائد، فرنوش اصلانی، حسین بلالی، مریم توکلی دینانی، امیرمهدی جیریائی شراهی، سینا صائبی‌راد، بابک قلی‌زاده و علیرضا محمدی در تالار رودکی اجرا کردند. پس از گذشت زمانی کوتاه هنرمندان جوان نی نواز در رده سنی «ب» در روی صحنه حاضر شدند و برای دقایقی در استیج رودکی نوای نی هایشان طنین انداز شد. حامد انصاری، کیارش بکتاش اصفهانی، آرمان خوشبویی، پریسا شاهمردی چهار شرکت کننده حاضر در این بخش بودند.

بخش پایانی چهاردهمین روز جشنواره ملی موسیقی جوان در گروه سنی ج با حضور علی ترابی مدیرکل دفتر موسیقی آغاز شد. محمدرضا ربیعی، مصطفی رمضانی، سجاد شاهرخی، محمد فاتحی، فرشاد محبی، احمد مرادی، ایمان موسی زاده امروز در این بخش به رقابت پرداختند.

دوازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی و با مشارکت گسترده استادان برجسته موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران، با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری دفتر موسیقی، بنیاد رودکی و فرهنگسرای نیاوران  در حال برگزاری است.
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1397 - 12:11

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود در چهاردهمین روز جشنواره نی‌نوازانِ جوان نواختند | موسیقی ما