برنامه یاد بعضی نفرات
 
با موضوع «نمایشگاه ساز خانه موسیقی»
جلسه هم‌اندیشی کانون سازندگان ساز برگزار شد
موسیقی ما - جلسه‌ی هم اندیشی کانون سازندگان ساز پیرامون موضوع برگزاری نمایشگاه ساز خانه موسیقی، روز گذشته در ساختمان شماره یک این نهاد صنفی برگزار شد. در این جلسه متقاضیان شرکت در نمایشگاه ساز که قرار است در نیمه دوم آبان ماه به همت خانه موسیقی در خانه هنرمندان برگزار شود حضور داشتند.

درابتدای این جلسه، فرمان مرادی (رئیس هیت مدیره کانون سازندگان ساز) درباره اهداف و چشم انداز آینده این نمایشگاه سخنانی ارائه کرد و از اعضای کانون خواست تا همکاری لازم جهت اجرای برنامه های کانون را داشته باشند. بیاض امیرعطایی(عضو هیئت مدیره کانون) نیز در سخنانی اعضا را به مشارکت در این نمایشگاه دعوت کرد.

همچنین در ادامه داریوش النجری (عضو هیئت مدیره کانون و دبیر دومین نمایشگاه ساز خانه موسیقی) توضیحاتی را پیرامون برگزاری نمایشگاه ارائه کرد.

در ادامه مدیراجرایی نمایشگاه نیز به سوالات مطرح شده در خصوص جزئیات اجرایی این نمایشگاه که از سوی متقاضیان مطرح شد پاسخ داد. در این جلسه همچنین متقاضیان شرکت در نمایشگاه پیشنهادات خود را جهت برگزاری هر چه بهتر در این دوره و دوره‌های آتی مطرح کردند که با استقبال هیئت مدیره کانون و تیم اجرایی نمایشگاه مواجه شد.

 نمایشگاه ساز خانه موسیقی نیمه دوم آبان ماه سال جاری در خانه هنرمندان برگزار می شود و تابستان امسال طی فراخوانی از متقاضیان برای شرکت در این نمایشگاه دعوت شد که با استقبال خوب سازندگان ساز و اعضای کانون همراه بود.
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1397 - 11:21

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جلسه هم‌اندیشی کانون سازندگان ساز برگزار شد | موسیقی ما