برنامه یاد بعضی نفرات
 
به سرپرستی «جهانشاه صارمی» و خوانندگی «پوریا اخواص»
آلبوم «به یاد لطفی» منتشر شد
موسیقی ما -  آلبوم «به یاد لطفی» با اجرای گروه نهفت به سرپرستی جهانشاه صارمی و خوانندگی پوریا اخواص از سوی موسسه فرهنگی و هنری آوای گنبد نیلی منتشر شد.

جهانشاه صارمی که علاوه بر ۲۲ سال سرپرستی گروه نهفت، تألیف کتاب‌های آموزش تار و سه‌تار، همکاری در چندین کتاب معتبر موسیقی، انتشار چندین آلبوم صوتی و تصویری، تجربه بیش از سی سال آموزش موسیقی به‌ویژه در گروه سنی کودک و نوجوان را در کارنامه هنری خود دارد، در بخشی از بروشور این آلبوم آورده است: «این آلبوم با هدف تجلیل از یکی از فرهنگ‌سازترین موسیقی‌دانان ایران و نیز ثبت توان اجرایی نسل دوم گروه نهفت منتشر می‌شود. آلبوم «به یاد لطفی» از تولیدات نسل دوم گروه نهفت است که اجراهای گروه نوازی آن در سال ۱۳۸۴ ضبط شد. از تأثیرات ارزنده این جریان فرهنگی می‌توان به نام جوانان موفق و مطرح امروز موسیقی‌مان که در آن دوران از اعضای نوجوان گروه نهفت بوده‌اند در بروشور این آلبوم اشاره کرد.»

اعضای گروه نهفت در این آلبوم، جهانشاه صارمی (سرپرست گروه، تار، بم تار)، گلشن دانش (تار)، پریسا همایون‌فر (تار)، یاور طاهریان (سنتور)، حسین اینانلو (عود)، حسام اینانلو (کمانچه، قیچک آلتو)، المیرا مردانه (کمانچه)، مهدی نبوی (نی)، امیر شکرآبی (تمبک)، رضا فرهمند (نوازنده میهمان، دف)، پوریا اخواص (میهمان، خواننده) هستند.
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1397 - 12:52

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «به یاد لطفی» منتشر شد | موسیقی ما