برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای 4 شهر ایران
برنامه اکران «چاووش، از درآمد تا فرود» در نیمه اول آبان مشخص شد
موسیقی ما - برنامه‌ی اکران هفته‌ی اول و دوم آبان‌ماه مستند «چاووش، از درآمد تا فرود» به کارگردانی «هانا کامکار» و «آرش رئیسیان» اعلام شد. بر این اساس سینماهای هنر و تجربه در شهرهای مشهد، تهران، بابل و شیراز طی 9 سانس میزبان مستند «چاووش، از درآمد تا فرود» خواهند بود.

همچنین قرار است روز یکشنبه ششم آبان از ساعت 16 جلسه نقد و بررسی این مستند در خانه هنرمندان با حضور «همایون امامی»، منتقد سرشناس سینما، برگزار شود. علاقه‌مندان برای تماشای مستند چاووش، از درآمد تا فرود در تمامی شهرهای ایران می‌توانند از طریق سایت «سینما تیکت» نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند. 

اکران مستند چاووش، از درآمد تا فرود هفته اول مرداد آغاز شد و استقبال چشمگیر مخاطبان موسیقی و سینما را به دنبال داشت. سازندگان این مستند هم تا کنون به شهرهای مختلف ایران برای اکران و جلسات نقد و بررسی آن سفر کرده‌اند. همچنین در تهران هم چندین سینما تا کنون پذیرای اکران این مستند بوده‌اند. در این مستند هنرمندان برجسته موسیقی محمدرضا شجریان، زیدالله طلوعی، علی اکبر شکارچی، بیژن کامکار، حسین علیزاده، اردشیر کامکار، حمید متبسم، ارشد تهماسبی، شهرام ناظری، ارژنگ کامکار، هنگامه اخوان، سعید فرج پوری، جمشید عندلیبی، محمد فیروزی، صدیق تعریف، مجید درخشانی، پشنگ کامکار، قشنگ کامکار، جمال سماواتی و هادی منتظری نکات گوناگونی را درباره کانون چاووش عنوان می‌کنندهم‌چنین برخی از این هنرمندان در طول فیلم تک‌نوازی‌هایی دارند.
 
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 آبان 1397 - 12:47

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برنامه اکران «چاووش، از درآمد تا فرود» در نیمه اول آبان مشخص شد | موسیقی ما