برنامه یاد بعضی نفرات
 
سرپرست گروه «دگردیس» از کنسرت و تک‌آهنگ جدیدش گفت
فرشاد رمضانی با گروه جدیدش روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - فرشاد رمضانی، خواننده و سرپرست گروه «دگردیس»، از تک آهنگ جدید و همچنین کنسرت و آغاز به کار دوباره این گروه خبر داد.

این نوازنده حدود هجده سال پیش پروژه «دگردیس» را شکل داد و با سال‌ها صبر توانست آلبوم «شیدایی درونی 1و2» را منتشر کند؛ آلبومی که بخشی از آن را کاوه یغمایی و بخش دیگرش را بصیر فقیه‌نصیری ساخته و تنظیم کرده است.

این روزها فرشاد رمضانی با دور هم جمع کردن هنرمندانی چون هادی کیانی (نوازنده کیبورد)، محمد نیک (نوازنده گیتارباس)، بهزاد اشعاری (نوازنده درامز) و امیرحسین نفریه (نوازنده گیتار الکتریک)، پروژه «دگردیس» را از سر گرفته و تمرین‌هایشان را برای برگزاری کنسرتی که قرار است 20 آدر در برج آزادی روی صحنه برود، در استودیو پانچ آغاز کرده‌اند.

فرشاد رمضانی که در این سال‌ها گروه‌های مختلفی را به عنوان اعضای گروه «دگردیس» معرفی کرده، درباره فعالیت دوباره این گروه به «موسیقی ما» می‌گوید: «این روزها «دگردیس» را یک دگردیسی اساسی کرده‌ام و با گروه جدید مشغول تمرین هستیم. تصمیم گرفتم گروه جمع و جورتری را جمع کنم که پرتابل باشد و به نوعی با گیتار الکتریک، کیبورد، گیتارباس، درارمز و خواننده، یک ترکیب «دیپ پرپل»ی داشته باشیم که صدای موسیقی راک دهه هفتاد بدهد.»

علاوه بر آن، «دگردیس» قرار است به زودی تک‌آهنگ خود را هم منتشر کند که رمضانی می‌گوید: «این قطعه یک فضای راک استاندارد دارد که روی شعر «اسیر» فروغ فرخزاد ساخته شده است. مازیار رشتی‌پور آهنگسازی و تنظیم آن را برعهده داشته و علاوه بر آن گیتارش را نیز نواخته است. هادی کیانی هم میکس و مسترینگ آن را انجام خواهد داد و به زودی منتشر می‌شود.»

فرشاد رمضانی، اولین و البته تنها کنسرت آلبوم «شیدایی درون» را سال 94 در جشنواره موسیقی فجر برگزار کرد. اما بعد از آن گروه تقریباً منحل شد و شرایط برگزاری کنسرت وجود نداشت و حالا قرار است با گروه جدیدش بار دیگر قطعاتش را روی صحنه ببرد علاوه بر آن صحبت‌هایی با هادی کیانی انجام داده و احتمالاً قرار است آلبوم جدیدش را با این هنرمند استارت بزند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 آبان 1397 - 14:54

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فرشاد رمضانی با گروه جدیدش روی صحنه می‌رود | موسیقی ما