برنامه یاد بعضی نفرات
 
معرفی بازیگران یک اُپرا – نمایش
ایفای نقش «پانته آ بهرام» در اُپرای «هفت شهر عشق»
موسیقی ما - «پانته آ بهرام» به عنوان بازیگر به اُپرا- نمایش «هفت شهر عشق» پیوست.

به گزارش «موسیقی ما»، پس از معرفی محمدرضا فروتن، هانیه توسلی و ابوالفضل پورعرب به عنوان بازیگران بخش نمایشی اُپرا- نمایش «هفت شهر عشق» که قرار است اوایل زمستان امسال در تالار وزارت کشور روی صحنه برود، پانته آ بهرام، اندیشه فولادوند، نسیم ادبی و محمد ساربان نیز به این اُپرا پیوستند.

روزبه نعمت اللهی، سالار عقیلی و روزبه بمانی پیش تر به عنوان خواننده های این اُپرا – نمایش معرفی شده بودند. اسفندیار قره باغی، ودود موذن، عباس عابدین زاده،هادی قضات و شاهین آرین نیز سولیست های «هفت شهر عشق» هستند.

اپرا نمایش«هفت شهر عشق» براساس منطق الطیر عطار طراحی و نگارش شده و در آن از اشعار مولانا و حافظ نیز وام گرفته شده است و با ترکیبی از انواع هنرها و بهره گیری از آموزه‌های ادبی و هنری که سرشار از اشارات عرفانی است، به صحنه می‌رود و برانگیخته (قهرمان داستان) برای رسیدن به سر منزل مقصود پای در این طریقت دشوار می‌نهد...

گقتنی ست با همکاری بنیاد رودکی، ارکستر سمفونیک تهران به رهبری استاد «شهرداد روحانی» به صورت زنده موسیقی این اُپرا را می نوازند.

محمد عبدی زاده نویسندگی و کارگردانی این اثر فاخر ملی را به تهیه کنندگی مرضیه مهدی زاده و علی آقایی نسب برعهده دارد. منصور دانشور خالق و آهنگساز این مجموعه پس از سالها تحقیق و تلاش براساس منطق الطیر عطار شاعر نامی این اثر را طراحی واقدام به خلق آن با الهام از اشعار مولانا و حافظ و شهریارو همچنین شاعر معاصر همچون صالح سجادی نموده است.

«هفت شهر عشق» با گروه 50 نفره حرکات فرم به سرپرستی نادر رجب پور و حدود 20 بازیگر بجز بازیگران اصلی، دیماه امسال در تالار وزارت کشور روی صحنه خواهد رفت.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 10 آذر 1397 - 01:25

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ایفای نقش «پانته آ بهرام» در اُپرای «هفت شهر عشق» | موسیقی ما