برنامه یاد بعضی نفرات
 
در‌آخرین برنامه‌ی آیین آواز
بزرگداشت «غلام‌حسین بنان» برگزار می‌شود
موسیقی ما - سی‌ویکمین نشست آئین آواز ساعت ۱۸ سه‌شنبه ۱۴ اسفند در فرهنگسرای ارسباران در حالی برگزار می‌شود که در آخرین برنامه‌ی این آئین در سال ۱۳۹۷، بزرگداشت استاد «غلامحسین بنان» خواننده صاحب سبک موسیقی ایرانی انجام می‌شود.

این برنامه که تقریباً با ایام سی‌وسومین سالروز خاموشی صدای مخملی آواز ایرانی (درگذشته به تاریخ هشتم اسفند ۱۳۶۴) هم‌زمانی دارد با حضور خانواده و دوستداران بنان برپا خواهد شد.
 
قرار است علیرضا فریدون‌پور آوازخوانی که با شیوه خوانندگی و آوازهای بنان آشنایی دارد درباره او سخن بگوید. فریدون‌پور همچنین به ضرورت و در لابلای صحبت‌های فنی‌اش مثال‌هایی را به آواز در تکمیل بحث خود اجرا خواهد کرد. علیرضا میرعلینقی پژوهشگر موسیقی (دیگر مهمان ویژه نشست) نیز درباره بنان سخن خواهد گفت. علی شیرازی آوازخوان و آوازپژوه هم که پیش‌تر مقاله‌هایی را درباره بنان به رشته تحریر درآورده درباره ویژگی‌های صدایی و سبکی بنان و دلایل خاص بودن این خوانندۀ مهم آواز ایرانی سخن می‌گوید.
 
برای سی‌ویکمین نشست تخصصی آموزشی آئین آواز همچنین اجراهایی هم توسط خوانندگان مختلفی که با حال و هوای صدا و شیوه بنان نزدیکی دارند در نظر گرفته شده که در اخبار تکمیلی در خصوص آن‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
ورود عموم دوستداران آواز و موسیقی ایرانی به این نشست آزاد خواهد بود.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 - 13:31

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بزرگداشت «غلام‌حسین بنان» برگزار می‌شود | موسیقی ما