برنامه یاد بعضی نفرات
 
عاشقانه‌هایی از علیرضا برنجی
مجموعه ترانه‌های «بام طهرون» منتشر شد
موسیقی ما - در آخرین جمعه فروردین‌ماه، «بام طهرون» جدیدترین مجموعه ترانه‌های عاشقانه و اجتماعی علیرضا برنجی توسط نشر مایا منتشر شد. رونمایی از این کتاب در کافه «نیماژ» و با حضور تعدادی از هنرمندان و چهره‌های سرشناس هنری برگزار شد.
 
علیرضا برنجی شاعر و ترانه‌سرای کشور از  سال هشتاد و سه به طور حرفه‌ای وارد عرصه ترانه‌سرایی شده و طی این سال‌ها نیز قطعات بسیاری با ترانه‌های او منتشر شده است.
 
«بام طهران» گزیده‌ای از ترانه‌های سروده شده از سال هشتاد و سه تا نود و شش است که تعداد بسیاری از این ترانه‌ها توسط خوانندگان مختلف اجرا شده؛ از جمله «من و تو» که پیش از این با صدای مانی رهنما شنیده شد. همچنین نیکان ابراهیمی، رضا تاجبخش، امین قباد، مهدی زنگنه و... در جایگاه آهنگساز و تنظیم‌کننده با برنجی همکاری داشته‌اند.
 
قطعه «قهرمان مُرده» سروده علیرضا برنجی توسط علی احمدیان در مراسم رونمایی و جشن امضا «بام طهرون» اجرا شد و هنرمندانی نظیر سعید دبیری، میرنادر مظلومی، دکتر محمدرضا چراغعلی، حسین زمان، داوود رحمت‌اللهی، وحید مهراد، افشین سیاه‌پوش،  امیر تفرشی، شایان کریمی، امیر ارجینی، مرتضی علی عباس میرزایی، آرش نصیری، امید صباغ نو، عمران میری، مازیار عطاریان، سیروس سلیمی،  سینا بهمنش و دکتر مهدی زکی‌زاده از جمله مهمانان این مراسم بودند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 - 15:51

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مجموعه ترانه‌های «بام طهرون» منتشر شد | موسیقی ما