برنامه یاد بعضی نفرات
 
در جدیدترین کنسرت این گروه در سالن وزارت کشور عنوان شد
«ماکان بند» کتاب منتشر می‌کند
موسیقی ما - کنسرت ماکان بند سه‌شنبه دهم اردیبهشت 1398 طی دو سانس در تالار وزارت کشور برگزار شد.

کنسرت ماکان طراحی صحنه متفاوتی داشت و روی صحنه وجود دو موتور سیکلت جلب نظر می‌کرد. بیشتر حاضران در کنسرت «ماکان بند» کودکان و نوجوانانی بودند که با همراهی خانواده‌هایشان به سالن وزارت کشور آمده بودند. برخی از خانواده‌ها هم، فرزندانشان را تا دمِ تالار وزارت کشور همراهی کردند و آنها را به دیدن کنسرت فرستادند.

در بخشی از کنسرت، امیر مقاره خطاب به مخاطبان گفت: «کیا عاشق شدن؟ عشق رو با هیچ چیز اشتباه نگیرید. فکر نکنید تا کسی رو می‌بینید و دلتون براش تنگ میشه یعنی عاشق شدید. عشق وقتیه که از خودت بگذری و از خود گذشتگی داشته باشی. عشق یعنی به خاطر کسی که عاشقش هستی فداکاری کنی. حواستون باشه فریب عشق‌های دروغین فضای مجازی رو نخورید. حسی که بین ما و شماست عشقه. حسی که بین شما و پدر و مادرانتون هست، عشقِ واقعیه. من دارم کتابی می‌نویسم و در مقدمه کتاب راحت باهاتون صحبت و درد دل کردم. اینجا می‌خواهم اعتراف کنم که توی برنامه «دورهمی» یه دروغ گفتم و اونم درباره عاشق نشدنم بود. باید اعتراف کنم که من عاشق شدم و الان دو ساله که عاشق شماهام.»

در بخشی از کنسرت، «ماکان بند» از انتشار قطعه «خدا» در روز بیست و سه اردیبهشت 1398 همراه با جشن امضا خبر داده شد. رهام هادیان درباره قطعه «خدا» گفت: «این آهنگ رو واسه زیاد شدن آثارمون و رونق کنسرت ها و این چیزا نساختیم. این آهنگ درد دل ما با خداست.» او همچنین گفت: «در این ماه ها کتابی را نوشته‌ام درباره همه اتفاقات و مسیری که در آن افتادیم و آن را به‌زودی با عشق به شما تقدیم خواهیم کرد.»

پیش از خواندن قطعه «یه لحظه نگام کن»، امیر مقاره گفت: «مامانم موسیقی گوش نمی‌کنه و کارای منو نشنیده. من قطعه «یه لحظه نگام کن» رو واسه مامانم ساختم و توی یکی از کنسرتا بهش تقدیم کردم. روز بعد از کنسرت بهم زنگ زد و گفت، شنیدم واسه من آهنگ ساختی. گفتم آره. گفت برام بخونش. همونجا پشت گوشی بدون ساز براش خوندمش. وقتی شنید، برای اولین بار گفت عالی بود. از اون به بعد تصمیم گرفتم توی تمام کنسرتام این قطعه را بخوانم و به تمام مادران ایران تقدیم کنم.»

رهام هادیان در بخش دیگری از این اجرا گفت: «این کنسرت شاد و کنار هم بودنمون، به خاطر امنیتیه که داریم و باید قدرش رو بدونیم. از همه کسایی که باعث آرامش ما هستن و این اتفاق‌های خوب رو رقم می‌زنن و باعث می‌شن که کنار هم شاد باشیم، تشکر می‌کنیم.»

«پدرام پالیز» مهمان ویژه کنسرت «ماکان بند» در سانس اول بود. در بخشی از کنسرت، ماکانی‌ها از پالیز خواستند تا بخشی از قطعه «زیبای من» را برای حاضران بخواند. «سینا درخشنده» و «راغب» هم مهمانان ویژه کنسرت ماکان بند در سانس دوم بودند.

یاشار خسروی مانند همیشه به عنوان رهبر گروه و نوازنده ساکسفون و امیرمیلاد نیکزاد هم به عنوان تنظیم‌کننده و یکی از نوازندگان گروه، در کنار «ماکان بند» حضور داشتند. در این کنسرت، یک ارکستر بادی به رهبری «حسین شریفی» حضور داشت که یاشار خسروی در اواسط این برنامه با تقدیر از حسین شریفی و اعضای این ارکستر، شریفی را استاد همه نوازنده‌های بادی در ایران معرفی کرد.

رفت، حس عجیب، بچه که نیستم، برو دارمت، عاشق که میشی، دو دقیقه بودی، هر بار این درو، با تو آرومم و دیوونه تعدادی از قطعه‌هایی بود که در کنسرت اجرا شد.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 - 11:13

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 25 تیر 1398 - 12:30

سلام میخواستم بپرسم اسم کتاب جدید چی هست؟؟؟؟؟؟؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «ماکان بند» کتاب منتشر می‌کند | موسیقی ما