برنامه یاد بعضی نفرات
 
به رهبری «آرمین تاجبخش» و سرنوزاندگی «علیرضا دریایی»
ارکستر سمفونیک «حافظ» برای سیل‌زدگان نواخت
موسیقی ما - کنسرت خیریه ارکستر سمفونیک «حافظ» وابسته به موسسه فرهنگی هنری «شهرستان ادب»، روز پنجشنبه 12 اردبیهشت 1398 برگزار شد و قرار است عواید این اجرا به هموطنان سیل‌زده اختصاص یابد.
 
این کنسرت که نخستین اجرای ارکستر «حافظ» به شمار می‌آید، به رهبری «آرمین تاجبخش»، سرنوزاندگی «علیرضا دریایی»، خوانندگی «امیرحسین سمیعی» و «حمید خزاعی» و نیز دکلمه «اردشیر رستمی»، با مشارکت مرکز موسیقی حوزه هنری برگزار شد.
 
نوازندگان در این کنسرت خیریه قطعاتی خاطره‌انگیز از هنرمندان مشهور ایرانی همچون جواد معروفی، مرتضی‌خان محجوبی و همایون خرم را با تنظیم جدید اجرا کردند. همچنین اردشیر رستمی، هنرمند برجسته برخی سروده‌های علی‌محمد مودب را به صورت دکلمه برای شرکت‌کنندگان خواند. اجرای آوازی برای همدردی با سیل‌زدگان با شعری از میلاد عرفان‌پور و خوانندگی حمید خزاعی از بخش‌های آغازین این کنسرت بود. «راست‌قامتان» ساخته امیرحسین سمیعی و با شعری از علی داوودی و با خوانندگی خزاعی از قطعات اولی بود که اجرا شد. قطعه «شورانگیز» سروده اهورا ایمان ساخته فرهاد برنجان با خوانندگی سمیعی، آهنگ دیگری بود که در ستایش وطن اجرا شد. حمید خزاعی قطعه‌ای با نام «کاغذ باد» از ساخته‌های سمیعی و شعر محمدحسین نعمتی را به روح حسین جلال‌پور، شاعر جوانی که به تازگی درگذشت، تقدیم کردند. قطعه «وطن» با شعری از مرتضی امیری اسفندقه به خوانندگی مشترک سمیعی و خزاعی پایان‌بخش کنسرت «حافظ» بود.
 
برخی چهره‌های مشهور هنری و فرهنگی از جمله فریدون شهبازیان، محمدعلی بهمنی، مهوش وقاری، محسن قاضی‌مرادی، فقیهه سلطانی، مجید مولا‌نیا، مجید حسین‌خانی، پوریا اخواص و فریبا طالبی در این کنسرت حضور داشتند.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 - 08:34

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ارکستر سمفونیک «حافظ» برای سیل‌زدگان نواخت | موسیقی ما