برنامه یاد بعضی نفرات
 
طلسم اولین اجرای «کجا باید برم» در تهران می‌شکند
«روزبه بمانی» در برج میلاد روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - «روزبه بمانی» برای اولین‌بار روی صحنه خواهد رفت. این ترانه‌سرا و خواننده مطرح به زودی اولین کنسرت خود را در برج میلاد تهران به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای هنر» برگزار می‌کند.

هنوز جزئیات دقیق درباره تاریخ برگزاری این کنسرت اعلام نشده اما طی روزهای آینده اطلاعات تکمیلی در سایت «موسیقی ما» منتشر می‌شود. اولین کنسرت «روزبه بمانی» قرار است با محوریت اجرای قطعات آلبوم «کجا باید برم» برگزار شود. آلبومی که پاییز سال گذشته به بازار عرضه شد و بلافاصله پس از آن همه منتظر حضور روزبه بمانی روی صحنه بودند اما چنین اتفاقی رخ نداد.
 
این هنرمند طی چند وقت اخیر و در سکوت کامل خبری تمرینات خود را به همراه اعضای ارکسترش دنبال کرده است.

بمانی در حالی قصد دارد اولین اجرای خود را طی هفته‌های آتی در تهران روی صحنه ببرد که میان اغلب مخاطبان موسیقی به آثارش در زمینه ترانه شهرت دارد. اما سابقه خوانندگی او به حدود پانزده سال قبل باز می‌گردد. اواسط دهه هشتاد تیتراژ برنامه «شب شیشه‌ای» که با اجرای «رضا رشیدپور» از شبکه پنج سیما پخش می‌شد با صدای بمانی مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و او در ادامه به انتشار یکی دو قطعه با صدای خودش بسنده کرد. اما از حدود سه سال پیش و همزمان با اکران فیلم‌سینمایی «ربوده شده» با بازی روزبه بمانی، روند انتشار قطعات او دقیق‌تر جلو رفت تا به انتشار آلبوم کجا باید برم ختم شد. چندی پیش هم موزیک‌ویدئوی کجا باید برم با صدای روزبه بمانی منتشر شده بود.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 18 خرداد 1398 - 19:03

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 18 خرداد 1398 - 23:39

خداروشکر که بلاخره تنگ نظری های با روزبه عزیز تمام شد و روزبه رو به زودی روی صحنه خواهیم دید.منتظر ترانه های و ویدیوهای جدید از روزبه هستیم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «روزبه بمانی» در برج میلاد روی صحنه می‌رود | موسیقی ما