برنامه یاد بعضی نفرات
 
با راه‌اندازی یک سایت اینترنتی تحت نظارت ایرج خواجه‌امیری صورت می‌گیرد
آموزش آنلاین آواز در «محفل آواز»
اولین سایت آموزش آنلاین آواز اصیل ایرانی، توسط استاد ایرج (حسین خواجه‌امیری) معرفی شد.
 
«محفل آواز» در آذرماه ۱۳۹۶ تحت نظارت استاد ایرج و به مدیریت «علی معزی» در راستای آموزش آواز اصیل ایرانی، در داخل و خارج کشور اقدام به پذیرش هنرجو می‌کند.
 
به گفته‌ی مدیران این سایت، محفل آواز اولین آموزشگاه اینترنتی در ایران است که به‌طور تخصصی به آموزش آواز و ردیف‌های آواز سنتی؛ آواز اصیل ایرانی می‌پردازد و از آذرماه سال گذشته آغاز به فعالیت کرده است. این آموزش زیر نظر استاد حسین خواجه‌امیری (ایرج) انجام خواهد شد و در پایان نیز توسط ایشان گواهی رسمی صادر می‌شود.
 
محفل آواز یک آموزشگاه اینترنتی برای آموزش آواز و ردیف‌های موسیقی سنتی ایران به صورت مجازی است. آموزشگاه اینترنتی محفل آواز با همکاری «آموزشگاه موسیقی آوای ایرج» و تحت نظارت استاد خواجه امیری راه‌اندازی شده و مدیریت آن بر عهده علی معزی، شاگرد استاد ایرج است که در طول ۸ سال تدریس آواز سنتی در آموزشگاه آوای ایرج، بیش از ۴۰۰ هنرجوی آواز سنتی را تعلیم داده است.
 
هدف محفل آواز  از راه‌اندازی این وب‌سایت، ارائه شیوه‌های نوین و به‌روز در آموزش آواز سنتی است. علاقه‌مندان در زمینه آواز می‌توانند از این طریق در مدت کوتاه‌تر و با هزینه کمتر، به صورت ساده و کارآمد، در هر زمان و مکانی به فراگیری آواز سنتی و اصیل ایران بپردازند.
 
در محفل آواز، محیط و امکانات آموزشی به گونه‌ای تدارک دیده شده که تجربه‌ای مشابه آموزش حضوری آواز اما با مزایای بیشتر را می‌دهد. آموزش آواز اینترنتی باعث صرفه‌جویی در وقت، انرژی و هزینه‌ها می‌شود.
 
در آموزش حضوری، فراگیری کامل ردیف‌ها و گوشه‌های آوازی، ۷ سال به طول می‌انجامد در حالی که در آموزش اینترنتی آواز، این مدت کمتر از سه سال است.
در روش اینترنتی، بعد مسافت نیز محدودیتی ایجاد نمی‌کند و هنرجو می‌توانید در هر زمان و مکان، به راحتی از محتوای آموزشی محفل آواز استفاده کند. برای آموزش هرچه بهتر مطالب، جلساتی به صورت حضوری برای تمرین و رفع اشکال در محل آموزشگاه آوای ایرج برگزار خواهد شد.
 
دوره‌های آموزشی در محفل آواز به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که هم هنرجویانی که در ابتدای مسیر هستند و شناخت قبلی از آواز ندارند می‌توانند به‌خوبی از آن بهره‌مند شوند، و هم آن دسته از هنرجویانی که شناخت نسبی از موسیقی سنتی دارند یا قبلا آموزش دیده‌اند، می‌توانند از آن استفاده کنند.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت محفل آواز مراجعه کنند.
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 تیر 1398 - 14:38

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آموزش آنلاین آواز در «محفل آواز» | موسیقی ما