برنامه یاد بعضی نفرات
 
در قالب موزیک‌ویدیو
“Wherever, Whenever” اثر «مجید ترکاشوند» منتشر شد
موسیقی ما - آهنگ و موزیک‌ویدیوی “Wherever, Whenever” اثری از «مجید ترکاشوند» منتشر شد.
 
تنظیم این آهنگ را «کوشان ترکاشوند» انجام داده و مجید ترکاشوند (ساکسفون)، کوشان ترکاشوند (ترومپت) و محمد شعبانی (پرکاشن) در آن نوازندگی کرده‌اند.
 
«مجید ترکاشوند» نوازنده و مدرس سازهای ساکسوفون (آلتو، تنور، سوپرانو و باریتون) و کلارینت است.
 
ترکاشوند متولد سال 1353 است. او نوازندگی ساکسوفون را نزد مرحوم استاد پرویز شهبازی فراگرفت. این هنرمند در حال حاضر آرتیست کمپانی جهانی ژوپیتر است.
 
 
ترکاشوند از سال ۱۳۷۵ کار با خواننده‌های مطرح پاپ را آغاز کرد و حدود ۲۳ سال است که در این عرصه فعال مشغول فعالیت است. عباس بهادری، چنگیز حبیبیان، امیر کریمی، مجید اخشابی، محمدرضا عیوضی، امیر کریمی، سعید شهروز، امیر عبدالله، ایلیا منفرد، امیر تاجیک، مجتبی کبیری، مازیار عصری، علی اصحابی، شاهین آرین، فرزاد فرزین، حمید حامی، نیما مسیحا، مانی رهنما، ناصر عبداللهی، امید حاجیلی، محسن یگانه، مرتضی پاشایی، علی لهراسبی، رضا صادقی، محسن ابراهیم‌زاده، از جمله خوانندگانی هستند که «مجید ترکاشوند» با آنها همکاری داشته است.
 
عضویت در ارکستر پاپ صدا وسیما به مدت ۵ سال، شرکت در چندین جشنواره موسیقی، اجرای کنسرت در چند کشور خارجی (اعم از مالزی، ترکمنستان، ازبکستان و...)همراه با خواننده‌های مطرح پاپ از جمله مالزی، ترکمنستان، ازبکستان، تدریس در آموزشگاه‌های معتبر موسیقی از جمله سرنا و پلاریس و پیکولو، نوازندگی و سرپرستی ارکستر پاپ سرنا از جمله سوابق ترکاشوند در موسیقی هستند.
 
او همچنین چند هنرجوی ساکسفون ‌که هم‌اکنون در ارکسترهای مطرح مشغول به کار هستند را آموزش داده  و در حال آموزش به بیش از ۶۰ هنرجوی آقا و خانم است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 تیر 1398 - 16:41

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود “Wherever, Whenever” اثر «مجید ترکاشوند» منتشر شد | موسیقی ما