برنامه یاد بعضی نفرات
 
در پردیس تئاتر تهران و در حضور خانواده مرتضی پاشایی
اولین کنسرت «سیاوش پالاهنگ» برگزار شد
موسیقی ما - اولین کنسرت «سیاوش پالاهنگ» خواننده جوان موسیقی پاپ در حضور خانواده زنده‌یاد مرتضی پاشایی در پردیس تئاتر تهران برگزار شد.
 
به گزارش «موسیقی ما»، سیاوش پالاهنگ که قطعاتی چون «نمیگذرم»، «تو رفتی»، «دلبری تو» و... را در ماه‌های گذشته در منتشر کرده، نخستین کنسرت رسمی خود را در آخرین روزهای تیرماه سال جاری اجرا کرد.
 
این خواننده جوان در این کنسرت با اجرای قطعات آلبوم «عاشقانه» که حدوداً ٢ سال پیش مجوز گرفته روی صحنه رفت و تک‌آهنگ‌هایی چون «این منم»، «زل زدی»، «سخته»، «ای وای»، «عاشق تو»، و «بارون» را به صورت زنده اجرا کرد.
 
سیاوش پالاهنگ در بخشی از اجرایش با اشاره به حضور خانواده مرتضی پاشایی در سالن، ابتدا بخشی از آهنگ «قلبم رو تکراره» اثر معروف پاشایی را خواند و در ادامه این آهنگ با همخوانی حاضرین در سالن ادامه پیدا کرد.
 
این خواننده از مرتضی پاشایی به عنوان یکی از تاثیرگذارترین هنرمندان این نسل یاد کرد و در ادامه با معرفی مصطفی پاشایی (برادر مرتضی پاشایی)، به خانواده پاشایی ادای احترام کرد.
 
رضا چشم شب (رهبر ارکستر و گیتار نایلون)، عادل فلاح (پیانو)، رامبد رافت (گیتار باس)، مهدی دستگردی (پرکاشن)، علی درخشان (درام)، علی سیف‌الله‌زاده (ویولون)، علیرضا حبیبی (ساکسفون و فلوت)، سعید رحیمی (کیبورد و سینت)، آرش برازنده (گیتار الکتریک) و سامان نیکنام (مدیر اجرایی کنسرت) اعضای گروه سیاوش پالاهنگ در این کنسرت بودند.
 
این هنرمند اعلام کرد که به زودی تک‌آهنگ جدید خود «برو راحت باش» را منتشر خواهد کرد.
 
این کنسرت به همت شرکت «نغمه ماندگار پارس» به مدیر عاملی و تهیه کنندگی «محمدرضا عباسی» برگزار شد. در ادامه چند سکانس از این اجرا را می‌بینید.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 29 تیر 1398 - 11:32

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین کنسرت «سیاوش پالاهنگ» برگزار شد | موسیقی ما