برنامه یاد بعضی نفرات
 
با خوانندگی «همایون شجریان» و آهنگ‌سازی «سهراب پورناظری» و «تهمورس پورناظری»
تورِ کنسرت‌های «ایران من» در اروپا اجرا می‌شود
موسیقی ما – تورِ کنسرت‌های «ایران من» با خوانندگی «همایون شجریان» و آهنگ‌سازی «سهراب پورناظری» و «تهمورس پورناظری» در اروپا اجرا می‌شود.

این کنسرت‌ها از اواخر شهریورماه (20 سپتامبر) در اروپا آغاز می‌شود و تهمورس و سهراب پورناظری، حسین رضایی‌نیا، آزاد میرزاپور، همایون نصیری، مهیار طریحی،آیین مشکاتیان، آرین کشیشی و Allison Lovejoy,Kateryna Boychuk، ‌Nataliia Onishchuk,Natalia Yarpud و ‌Ihor Andriievskyi و با صدابرداری «غلامرضا صادقی» انجام می‌شود.

این در حالی است که «همایون شجریان مشغول تهیه اثر تازه‌ای است که تا پایانِ سال منتشر خواهد شد و کنسرت‌های تهران و شهرستانِ آن نیز برگزار می‌شود.

همایون شجریان و سهراب و تهمورس پورناظری در نوروز 98 کنسرت مشترکی را با ارکستر‌ سمفونیک پاسیفیک شهر اورنج کانتی کالیفرنیا برگزار کردند. ارکستر سمفونیک اورنج کانتی پیش از این در نوروز 1391 نیر گروه شمس به سرپرستی کیخسرو پورناظری را برای اجرا به آمریکا دعوت کرده بود و سهراب پورناظری نیز در آن کنسرت حضور داشت.

سهراب پورناظری و همایون شجریان علاوه‌ بر اجرا در کنسرت مشترک با ارکستر‌ سمفونیک پاسیفیک، تور کنسرت‌های «ایران من» را در شهرهای واشنگتن، سن هوزه و لس‌آنجلس آمریکا اجرا خواهند کرد.
 
آلبوم «ایران من» با آهنگسازی سهراب پورناظری و با صدای همایون شجریان 15 شهریورماه  منتشر شد. این آلبوم شامل 11 قطعه با نام‌های مقدمه قلاب، تصنیف قلاب، آواز من کجا، خوب شد، اسفند، نوروز خوانی، نوروز، ابر بهار، کمانچه اسفندیار، مرگ اسفندیار و ایران من است.
تاریخ انتشار : جمعه 8 شهریور 1398 - 17:31

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تورِ کنسرت‌های «ایران من» در اروپا اجرا می‌شود | موسیقی ما