آهنگ یکی به آخری توی دمو کاورِ آهنگ عادت شادمهرِ
واقعا بیشتر از این نمیشه انتظار داشت از امثال اینها که فقط به واسطه ی داشتن صدایی شبیه به یه خواننده ی پر طرفدارِ که ، کاراشون شنیده میشه.
اینجور آدمها هیچ موقع پیشرفت نمیکنن .ایشون از اولین آهنگش تا این دمو ، هیچ تغییری توی نحوه ی خوندن و یا آهنگسازیشون صورت نگرفته و مدام در حال درجا زدنن . نمونه ش کارای 6*8 ای که سال 90-91 داد . 2-3 تاشون تقریبا ملودیشون یکی بود. متاسفانه حضور ذهن ندارم وگرنه اسم آهنگها رو هم میگفتم تا خودتون مقایسه کنین.
موسیقی ایران رو فقط امثال چاوشی ، رهنما ، حامی ، سیروان ، کوشان و خصوصا استاد صفاریان هستند که بالا نگه داشتن . اگه اینها هم نباشن هنرِ موسیقیِ این سرزمین به فنا میره.
آهنگ یکی به آخری توی دمو کاورِ آهنگ عادت شادمهرِ
واقعا بیشتر از این نمیشه انتظار داشت از امثال اینها که فقط به واسطه ی داشتن صدایی شبیه به یه خواننده ی پر طرفدارِ که ، کاراشون شنیده میشه.
اینجور آدمها هیچ موقع پیشرفت نمیکنن .ایشون از اولین آهنگش تا این دمو ، هیچ تغییری توی نحوه ی خوندن و یا آهنگسازیشون صورت نگرفته و مدام در حال درجا زدنن . نمونه ش کارای 6*8 ای که سال 90-91 داد . 2-3 تاشون تقریبا ملودیشون یکی بود. متاسفانه حضور ذهن ندارم وگرنه اسم آهنگها رو هم میگفتم تا خودتون مقایسه کنین.
موسیقی ایران رو فقط امثال چاوشی ، رهنما ، حامی ، سیروان ، کوشان و خصوصا استاد صفاریان هستند که بالا نگه داشتن . اگه اینها هم نباشن هنرِ موسیقیِ این سرزمین به فنا میره.